پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 14255
در راستای پیشروی در جنگ نرم:

یگان سایبری بنسا در بسیج قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: به منظور پیشروی در جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی، یگان سایبری عملیات روانی بنسا در حوزه مقاومت بسیج شهید قربانی قم آغاز به کار کرد.
سپاه علی ابن ابیطالب
سپاه علی ابن ابیطالب
 به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی بر تاثیرات جنگ نرم در افکار مردم اشاره کرد و گفت: اعضاء کارگروه جنگ نرم از بسیجیان کارشناس و متخصص در عرصه فضای مجازی، تشکیل شده و نخستین برنامه آن راه‌اندازی سایت عملیات روانی و جنگ نرم قم است.
 
مهدی بابایی از بازدید پرشور و بازده بسیار بالا این پایگاه مجازی خبر داد و افزود: گروه بنسا در راستای بصیرت‌افزایی سیاسی به تهیه و انتشار نشریه‌ها، روزنامه‌های دیواری و نصب بنر در منطقه استحفاضی حوزه شهید قربانی با محوریت حضور حداکثری در انتخابات اقدام کرده است.
 
وی از همکاری اُرگان‌های فرهنگی اجتماعی منطقه یک استان و به ویژه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) تقدیر کرد و اظهار داشت: کلیپ‌های صوتی و تصویری بنسا با نام گنجینه بصیرت برای آشکار کردن فسادها و فرهنگ‌های غیر اسلامی رایج در کشورمان تهیه و توزیع می‌شود تا مردم با بصیرت خود بتوانند راه مقابله با آنها را پیدا کنند و برای از بین بردنشان بکوشند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgnx9q.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما