شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 14298
رئیس هیئت کشتی استان قم:

دوره‌های آموزش کشتی تمام رده‌های سنی در طرح اوقات فراغت برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری دوره‌های آموزش این رشته ورزشی در طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد.
هیئت کشتی استان قم
هیئت کشتی استان قم
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: با افزایش روز افزون موفقیت‌های کشتی قم در عرصه میادین داخلی و خارجی خوشبختانه روز به روز بر طرفداران و علاقمندان به کشتی در استان قم افزوده می‌شود.
 
وی ادامه داد: مراجعه نوجوانان و جوانان قمی علاقه‌مند به کشتی به این هیئت ورزشی افزایش یافته و گاهی اوقات فراتر از برنامه‌هایی که از قبل برای آموزش این رشته ورزشی پیش بینی کرده بودیم، وادار به گنجاندن برنامه‌های فوق العاده در فعالیت‌های هیئت شده‌ایم.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در واقع باید بگویم علت اینکه کشتی قم در چند سال اخیر جهش خوب و خیره کننده‌ای به سمت و سوی پیشرفت و موفقیت در میادین داخلی و خارجی گرفته این است که ما بر روی رده‌های سنی پایه سرمایه گذاری کرده‌ایم.
 
وی عنوان داشت: حرکت کشتی به سمت پیشرفت در فضایی آرام اتفاق افتاد و خوشبختانه کشتی گیران مستعدی که در مدارس این رشته ورزشی مورد آموزش و پرورش قرا گرفتند اکنون آنقدر خوب و با اطمینان در میادین مختلف حاضر می‌شوند و کسب افتخار می‌کنند که بدون تبلیغ و اطلاع رسانی جدید یا خاصی، روز به روز بر طرفداران این رشته افزوده می‌شود.
 
حلوایی در ادامه به برنامه‌های این هیئت در زمینه آموزش کشتی در اوقات فراغت تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: هیئت کشتی استان قم در نظر دارد با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان دوره‌های آموزشی رشته ی کشتی برای تمام سنین اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان  و بزرگسالان را برگزار کند.
 
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در دوره‌های آموزش کشتی با در دست داشتن یک قطعه عکس پرسنلی و فتوکپی شناسنامه خود به همراه دریافت کارت بیمه ورزشی از دفتر هیئت پزشکی ورزشی استان واقع در ورزشگاه تختی به دفتر این هیئت در سالن کشتی مرحوم سلطان نژاد مجموعه ورزشی تختی قم مراجعه کنند.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به زمان ثبت نام علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌ها یاد آور شد: این ثبت نام همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 18 تا 21 در دفتر هیئت کشتی استان قم واقع در ورزشگاه تختی و همچنین خانه کشتی استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای نیروگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjx0f.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما