يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 14329
تیر‌ماه امسال:

کشتی‌گیران قمی در جام استان برتر به روی تشک می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی آزاد جوانان قم تیرماه امسال در نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جام استان برتر کشور برابر حریفان خود به روی تشک می‌رود.
تیم کشتی قم
تیم کشتی قم
 به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام استان برتر در تیر‌ماه با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف و البته در مناطق گوناگون کشور برگزار می‌شود.
 
البته فدراسیون کشتی با توجه به اینکه این رقابت‌ها را برای نخستین بار برگزار می‌کند و البته در روزهای اخیر با توجه به اعزام‌های مختلف به رقابت‌های مختلف به مسابقات برون مرزی گفته است که بخشنامه و شرایط برگزاری این رقابت‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
با این حال هیئت کشتی استان قم یکی از هیئت‌هایی بوده که برای اعزام تیم‌های کشتی رده‌های سنی مختلف آزاد و فرنگی قم به این مسابقات اعلام آمادگی کرده است و نخستین اعزام نیز در آغاز فصل تابستان و پیش از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
 
این در حالی است که با توجه به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، در سال‌های اخیر کشتی قم به سطحی بسیار خوب و عالی رسیده است و این توانایی را دارد که همزمان در هر دو رشته آزاد و فرنگی تیم‌های رده‌های سنی مختلف خود را با ترکیبی مستقل و متفاوت به مصاف حریفان بفرستد.
 
علاقمندان به کشتی از استانی که می‌تواند همزمان در تیم‌های ملی کشتی تمام رده‌های سنی دارای یک نماینده باشد انتظار دارند که در این دوره از رقابت‌ها نیز فرنگی‌کاران و همچنین آزادکاران کشتی قم بتوانند با قدرت برای کسب موفقیت مقابل حریفان ظاهر شوند.
 
این در شرایطی است که از نفرات احتمالی حاضر در ترکیب تیم‌های اعزامی قم به نخستین دوره مسابقات جام استان برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور، در حال حاضر هفت کشتی‌گیر قمی در ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان عضویت دارند که هر یک از آنها نفرات اصلی ترکیب تیم‌های ملی کشتی در رویدادهای مهم برون‌مرزی هستند.
 
در حال حاضر‌ هادی علیزاده پورنیا در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارد، مهدی مراد حاصلی، مهدی ابراهیمی، علی فتاحی منش و محمدجواد رضایی در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، امیرحسین مولایی در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و روح‌الله نعمتیان و سجاد محمدی در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان عضویت دارند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci3paz.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما