پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 14482
در راه مسابقات جهانی صورت می‌گیرد:

رقابت ستاره کشتی قم با غول‌های وزن 74 انتخابی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: ستاره کشتی فرنگی استان قم در تلاش برای عضویت تیم ملی کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز به مصاف غول‌های هم وزن خود می‌رود.
رقابت ستاره کشتی قم با غول‌های وزن 74 انتخابی تیم ملی
 به گزارش قم نیوز، با توجه به فاصله زمانی سه ماهه تا آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، امروز و فردا آخرین مرحله انتخابی تیم‌ ملی کشتی فرنگی برگزار می‌شود تا کادر فنی تیم ملی ترکیب نهایی تیم اعزامی به این رقابت‌ها را شناسایی کند.
 
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد به صورت همزمان برگزار می‌شود و از سوی فدراسیون کشتی کشورمان در حالی فرنگی‌کاران واجد شرایط معرفی شدند که در بین آنها سوریان و نوروزی هم دعوت شده و هادی علیزاده‌پورنیا از قم نیز حضور دارد.
 
فرنگی‌کاران حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از امروز سی‌ام خرداد ماه به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران در هفت وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برترین‌های هر وزن عضو تیم ملی در مسابقات جهانی شود.
 
طبق اعلام شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور، نفرات مجاز برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی از بین مدال‌داران المپیک سال گذشته، کشتی‌گیران منتخب جام جهانی تهران، قهرمان مسابقات قهرمانی کشور، دارنده عنوان نخست مسابقات مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی و کشتی گیران منتخب جام یادگار امام(ره) گزینش شدند که باید در تهران به مصاف هم بروند.
 
بر این اساس، اسامی نفراتی که به تائید اعضای شورای فنی رسیده است اعلام شد و از امروز فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با انگیزه به دست آوردن دو بنده تیم ملی در مسابقات جهانی با یکدیگر پیکار می‌کنند.
 
هادی علیزاده پورنیا جوان اول کشتی استان قم که در چهار سال اخیر حرف اول را در کشتی قم زده و در مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ و عناوین درخشان شده در وزن 74 کیلوگرم با حریفان کشتی می‌گیرد.
 
قهرمان سرشناس کشتی فرنگی استان قم در وزن 74 کیلوگرم کشتی گیر مطرحی همچون فرشاد علیزاده قهرمان چندین دوره میادین داخلی و برون مرزی را در کنار خود دارد در حالی که عادل بالی‌تبار و محمد سرخی‌نژاد نیز دیگر رقبای وی به شمار می‌روند.
 
آخرین موفقیت‌های هادی علیزاده پورنیا جوان آینده دار کشتی قم مدال‌های نقره‌ای است که این کشتی گیر همراه با تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2013 در تهران و مسابقات قهرمانی آسیایی در هند به دست آورد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcir5az.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما