شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 14535
در انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی:

کشتی گیر قمی قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: فرنگی کار مطرح قمی با شکست تمام حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای کشتی فرنگی کشور دست یافت.
کشتی گیر قمی قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشور شد
 به گزارش قم نیوز، شاخص‌ترین چهره حال حاضر کشتی فرنگی استان قم در تلاش برای عضویت در تیم ملی کشورمان برای همراهی این تیم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بهترین عملکرد را داشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
 
این در شرایطی است که حدود 80 روز دیگر به زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان باقی مانده است و به همین منظور در دو روز پایانی هفته گذشته یعنی 30 و 31 خرداد ماه آخرین مرحله انتخابی تیم‌ ملی کشتی فرنگی برگزار شد تا کادر فنی تیم ملی ترکیب نهایی تیم اعزامی به این رقابت‌ها را بشناسد.
 
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد به صورت هم‌زمان برگزار شد و به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم آماده‌ترین فرنگی کاران قمی در این رقابت‌ها حضور یافتند و موفق‌ترین آنها فرنگی کار وزن 74 کیلوگرم یعنی ‌هادی علیزاده پورنیا بود.
 
فرنگی کاران حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر تهران در هفت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین‌های هر وزن عضو تیم ملی در مسابقات جهانی شود، در حالی که علیزاده پورنیا کشتی‌های خود را با پیروزی به پایان رساند و نفر اول این وزن لقب گرفت.
 
در حالی که مدال‌ آوران المپیک لندن، کشتی‌گیران منتخب جام جهانی تهران، قهرمان مسابقات کشتی فرنگی کشور، دارندگان عنوان نخست مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی و کشتی‌گیران منتخب جام یادگار امام(ره) شرایط حضور در این رقابت‌ها داشتند، علیزاده پورنیا به واسطه کسب مدال از مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا سال 2013 در این رقابت‌ها حضور یافت.
 
فرنگی کاران اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با انگیزه به دست آوردن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی در حالی با یکدیگر پیکار کردند که در وزن 74 کیلوگرم سه کشتی گیر حضور داشتند و هادی علیزاده پورنیا بار دیگر اقتدار خود را در این وزن نشان داد و با شکست رقبا نفر اول این وزن برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان شد.
 
هادی علیزاده پورنیا جوان اول کشتی استان قم که در چهار سال اخیر چهره مطرح و نامدار کشتی قم بوده، در حالی شهریور ماه سال جاری به عنوان نفر اول 74 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران راهی رقابت‌های جهانی خواهد شد که تا کنون در مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ و عناوین درخشان شده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchmmnz.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما