پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 15128
رئیس هیئت کشتی استان قم:

علیزاده برای کسب دومین مدال طلا راهی یونیورسیاد دانشجویان جهان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیر پرافتخار قم در تلاش برای کسب دومین طلای خود راهی رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان می‌شود.
علیزاده برای کسب دومین مدال طلا راهی یونیورسیاد دانشجویان جهان می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در رشته‌های مختلف ورزشی در سال 2013 به میزبانی کشور روسیه و در شهر قازان این کشور برگزار می‌شود و ایران نیز کاروانی از رشته‌های مختلف را به این مسابقات اعزام می‌کند.
 
وی ادامه داد: رشته‌هایی نظیر وزنه‌برداری، کشتی آزاد و فرنگی از امیدهای کسب مدال برای کاروان ورزشی دانشجویان کشورمان در یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی روسیه است و خوشبختانه به نمایندگی از قم نیز یک ورزشکار در بین نفرات اعزامی به این رقابت‌ها قرار دارد.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در روسیه، هادی علیزاده‌پورنیا به عنوان نماینده پرافتخار و شایسته کشتی قم برای کسب افتخاری دیگر به میدان می‌رود.
 
وی یاد آور شد: در این دوره از رقابت‌ها علیزاده‌پورنیا در وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی مقابل حریفان صف آرایی می‌کند تا با عزم راسخ و اراده قوی که دارد بتواند دومین طلای خود را از مسابقات جهانی به دست بیاورد.
 
حلوایی در ادامه به مشخص شدن برنامه برگزاری رقابت‌های کشتی دانشجویان جهان اشاره کرد و بیان داشت: برنامه رقابت‌های کشتی یورنیورسیاد دانشجویان جهان در حالی مشخص شد که تیم کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان صبح روز جمعه بیست و یکم تیرماه راهی این مسابقات می‌شود.
 
وی افزود: مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان از شنبه هفته جاری در شهر کازان روسیه آغاز شده اما رقابت‌های کشتی این مسابقات در روزهای بیستم تا بیست و پنجم تیر ماه برگزار می‌شود و تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه این رقابت‌ها که از ساعت 13 به وقت روسیه  آغاز می‌شود، یاد آور شد: ابتدا تیم کشتی آزاد دانشجویان کشورمان به این مسابقات اعزام شده و از امروز پنجشنبه بیستم تیرماه، کشتی‌گیران ملی پوش دانشجو در رشته آزاد در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.
 
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که روز جمعه بیست و یکم تیرماه نیز رقابت‌های اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم کشتی آزاد برگزار می‌شود و کشتی گیران رشته فرنگی از دوشنبه هفته آینده کار خود را در هفت وزن این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.
 
حلوایی اظهار داشت: روز دوشنبه 24 تیرماه ابتدا رقابت‌های اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی به انجام می‌رسد ولی هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم در روز سه‌شنبه 25 تیرماه به روی تشک می‌رود در حالی که در این روز رقابت‌های اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg7q9q.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما