دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 15246
در وزن 74 کیلوگرم:

کشتی گیر قمی روی باسکول وزن کشی مسابقات جهانی دانشجویان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: نماینده کشتی قم برای شناخت حریفان خود در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان امشب وزن کشی می‌کند.
کشتی گیر قمی روی باسکول وزن کشی مسابقات جهانی دانشجویان می‌رود
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: بعد از افتخارآفرینی کشتی گیران رشته آزاد و همچنین وزنه برداران کشورمان در مسابقات جهانی دانشجویان در روسیه، از امروز کار ملی پوشان کشتی فرنگی در این رقابت‌ها آغاز می‌شود.
 
وی ادامه داد: تیم قدرتمند و پرامیدی متشکل از بهترین‌های حال حاضر کشتی فرنگی کشورمان با نفراتی که سابقه حضور در میادین مختلف خارجی را دارند، راهی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان شده است و امید زیادی به کسب مدال توسط تک تک نفرات این تیم می‌رود.
 
دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: یکی از کشتی گیرانی که ما قمی‌ها به موفقیت وی در مسابقات جهانی دانشجویان چشم امید بسته‌ایم، ‌هادی علیزاده پورنیا جوان ارزشمند و توانای کشتی فرنگی قم است که در این رقابت‌ها از فردا به مصاف حریفان می‌رود.
 
وی یاد آور شد: ‌هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان در این دوره از رقابت‌های جهانی است و در روز دوم پیکارهای کشتی فرنگی در مقابل حریفان خود به روی تشک خواهد رفت.
 
رضایی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان مسابقات کشتی آزاد روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد و از امروز کشتی گیران رشته فرنگی کار خود را برای کسب مدال از این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه برنامه رقابت‌های کشتی فرنگی یورنیورسیاد دانشجویان جهان مشخص شده است افزود: مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان از شنبه هفته قبل در شهر کازان روسیه آغاز شده و رقابت‌های کشتی فرنگی این مسابقات طی روزهای 24 و 25 تیر ماه برگزار می‌شود.
 
دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از ساعت 13 به وقت روسیه  آغاز می‌شود یاد آور شد: امروز دوشنبه بیست و چهارم تیرماه رقابت‌های اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می‌شود در حالی که کشتی گیران این اوزان یکشنبه شب وزن کشی کرده و حریفان خود را برای مسابقات امروز شناخته‌اند.
 
وی اظهار داشت: فردا سه‌شنبه بیست و پنجم تیر ماه نیز رقابت‌های اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی به انجام می‌رسد در حالی که یکی از کشتی گیران این اوزان ‌هادی علیزاده پورنیا قهرمان صاحب نام کشتی فرنگی قم است که در وزن 74 کیلوگرم به اتفاق دیگر ملی پوشان امشب برای وزن کشی و شناخت حریفان خود به روی باسکول می‌رود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdch-inz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما