يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 15400
مربی تیم کشتی فرنگی استان قم:

ملی‌پوشان کشتی قم برای کسب مدال از مسابقات آسیایی شرایط خوبی دارند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم کشتی فرنگی استان قم از وضعیت ملی‌پوشان کشتی قم در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.
ملی‌پوشان کشتی قم برای کسب مدال از مسابقات آسیایی شرایط خوبی دارند
به گزارش قم نیوز،  روح‌الله میکائیلی اظهار کرد: بعد از افتخارآفرینی‌های‌ هادی علیزاده پورنیا در مسابقات جام جهانی، قهرمانی آسیا و کشتی فرنگی دانشجویان جهان، امیدواریم بتوانیم دو مدال از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا بگیریم.
 
وی ادامه داد: البته کشتی‌گیران ما در ماه‌های اخیر با حضور بسیار خوب خود در مسابقات مختلف عملکرد خوبی داشته‌اند، به عنوان مثال علیرضا فتاحی‌منش توانست از مسابقات بین‌المللی جام کازاراشویلی گرجستان مدال برنز بگیرد.
 
مربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: خیلی ناراحت شدم از اینکه محمدجواد رضایی نتوانست به دلیل آسیب دیدگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جام بین‌المللی کازاراشویلی گرجستان همراهی کند و الا می‌توانست صددرصد مدال بگیرد.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر دو کشتی‌گیر دیگر رده سنی نوجوانان قم در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا هستند و امیدواریم بتوانیم بعد از سال 2010 که شاهد درخشش امیرحسین مولایی در مسابقات نوجوانان آسیا بودیم و این کشتی‌گیر صاحب نشان برنز شد، این بار نیز به مدال برسیم و البته رنگ مدال‌های کشتی‌گیران ما بهتر باشد.
 
میکائیلی با بیان اینکه مهدی مراد حاصلی و مهدی ابراهیمی هم اکنون به نمایندگی از کشتی استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان هستند و مردادماه راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند، افزود: فرنگی‌‌کاران ملی‌پوش تا زمان اعزام به این رقابت‌ها تمرینات متنوعی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌کنند و پس از چند روز استراحت مرحله پایانی اردوی این تیم برای شرکت در رقابت‌های آسیایی انجام می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: شهر اولان باتور مغولستان میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا است و امیدواریم در اوزان 58 و 76 کیلوگرم این رقابت‌ها دو مدال نصیب کشتی‌گیران قمی یعنی مرادحاصلی و ابراهیمی شود.
 
مربی تیم کشتی فرنگی استان قم که یکی از چهره‌های مطرح کشتی کشور در سال‌های نه چندان دور است، اظهار کرد: نایب قهرمانی در جام جهانی کشتی فرنگی در تهران، نایب قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی هند و نایب قهرمانی در مسابقات دانشجویان جهان در کازان روسیه افتخاراتی است که‌ هادی علیزاده در ماه‌های اخیر برای کشتی قم به دست آورده و انگیزه زیادی به نوجوانان و جوانان با استعداد کشتی قم داده است تا بتوانند به موفقیت در عرصه بین‌الملل امیدوار باشند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjyxev.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما