يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 15199
با ناکامی در گروه دوم مقدماتی جام استان برتر:

کشتی گیران قم شانس صعود به جمع مدعیان قهرمانی را از دست دادند

قم نيوز : قم نیوز: کشتی گیران آزادکار قم با ناکامی در رقابت های مرحله مقدماتی، شانس صعود به جمع مدعیان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد جام استان برتر کشور را از دست دادند.
کشتی گیران قم شانس صعود به جمع مدعیان قهرمانی را از دست دادند
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه ریزی فدارسیون کشتی رقابت های کشتی جام استان برتر در گروه دوم مقدماتی به میزبانی هیئت کشتی استان سمنان برگزار شد و در حالی که تیم قم با ناکامی به کار خود پایان داد، تیم چهار محال و بختياري به مقام قهرماني رسيد.
 
مسابقات جام استان برتر در رشته کشتی آزاد و در رده سنی جوانان در سمنان با رقابت تیم های مدعی در حالی برگزار شد که در پايان تيم‌هاي چهار محال و بختياري، هرمزگان و سمنان (الف) عنوان هاي اول تا سوم را از آن خود كردند اما تیم قم نتوانست موقعیت خوبی برای خود به دست بیاورد.
 
نتايج تيم به تيم اين مسابقات در حالی مشخص شد که تیم جوانان کشتی آزاد قم در رقابت با حریفان خود به دو پیروزی و دو باخت دست یافتند اما در رده بندی نهایی مسابقات این گروه در بین هفت تیم در مکان پنجم جدول رده بندی جای گرفتند.
 
در مرحله نخست کشتی های این گروه بار دیگر تیم ها در دو دسته تقسیم بندی شدند که طی آن کشتی گیران قمی با تیم های سمنان (الف)، یزد و چهار محال و بختياري به رقابت پرداختند در حالی که نخستین کشتی آنها با تیم یزد بود که به تساوی چهار بر چهار رسید اما تیم قم برنده شد.
 
کشتی دوم جوانان آزادکار قم با تیم میزبان یعنی تیم کشتی آزاد جوانان سمنان (الف) بود که آزادکاران قم این مسابقه را با حسبا پنج بر سه واگذار کردند تا امیدهای خود برای دستیابی به جواز صعود به دیدار بعدی با تیم چهار محال و بختياري معطوف کنند اما در پایان این رقابت را نیز با وجود تساوی چهار بر چهار، واگذار کردند و در مرحله نهایی به مصاف بوشهر رفتند.
 
کشتی گیران آزادکار تیم جوانان قم در دیدارهای مرحله نهایی به مصاف تیم کشتی آزاد بوشهر رفتند و با توجه به برتری شش بر دو در این مسابقه از قعرنشینی در جدول رده بندی فاصله گرفتند اما با توجه به شیوه ای که فدراسیون کشتی مسابقات کشتی جام استان برتر را برگزار می کند، تیم قم شانس برای قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را از دست داد.
 
در رده بندي تيمي این مسابقات تیم چهار محال و بختياري در جایگاه نخست ایستاد، تیم هرمزگان دوم شد و تیم های سمنان (الف)، سمنان (ب)، قم، بوشهر و يزد سوم تا ششم شدند، ضمن اینکه در اين رقابت‌هاي تيم‌هاي سيستان و بلوچستان و كهكيلويه و بويراحمد غايب بودند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdceoz8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما