شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 14520
به پاس درخشش در میادین داخلی و برون مرزی:

10 مدال آور کشتی آزاد و فرنگی قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدال آوران هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی استان قم به پاس افتخار آفرینی در مسابقات داخلی و برون مرزی هر دو رشته تجلیل و قدردانی شدند.
10 مدال آور کشتی آزاد و فرنگی قم تجلیل شدند
 به گزارش قم نیوز، در حالی که کشتی یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی قم در رقابت‌های داخلی و خارجی سال گذشته بود و پرافتخارترین ورزشکار قمی سال 1391 نیز یکی از مدال آوران این رشته بود، موفقیت‌های این رشته در سال جاری ادامه دارد.
 
استان قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی در رده‌های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی کشور، پیکارهای لیگ، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی و همچنین میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی جزو استان‌های مطرح کشور به شمار می‌رود.
 
در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، کشتی گیر مطرحی همچون‌ هادی علیزاده پورنیا با کسب پنج مدال در یک سال از مسابقات برون مرزی شاخص‌ترین ورزشکار قمی در تمام رشته‌ها لقب گرفت و موجب شد تا کشتی ورزش اول قم محسوب شود.
 
از آغاز سال جاری نیز در حالی که تنها سه ماه سپری شده است کشتی گیران قمی در مسابقات مختلف داخلی و خارج از کشور موفق به کسب مدال شده‌اند و به همین منظور هیئت کشتی استان از مدال آوران این رشته در پیکارهای مختلف قدردانی کرد.
 
بعد از درخشش در پیکارهای کشتی قهرمانی کشور، هیئت کشتی استان قم با حمایت حامی مالی خود به کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور و مسابقات خارجی مدال کسب کرده بودند، هدایای نقدی اهدا کرد.
 
در رده سنی نوجوانان کشتی گیرانی همچون مهدی مرادحاصلی، محمدرضا رضایی، مهدی ابراهیمی و علیرضا فتاحی منش به واسطه توفیقات بسیار ارزنده‌ای که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در مسابقات مختلف به دست آورده‌اند، تجلیل شدند.
 
این در حالی است که کشتی قم در رده سنی جوانان نیز فرنگی کاران بسیار مطرحی دارد و از جمله می توان به علی زینتی رفاه و امیرحسین مولایی اشاره کرد، کشتی گیران که هر دو در اوزان خود طعم قهرمانی کشور و اعزام به رقابت‌های بین‌المللی را چشیده‌اند.
 
گل سرسبد کشتی قم در رده سنی بزرگسالان نیز ‌هادی علیزاده پورنیا است که در وزن 74 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در حال حاضر عضو تیم ملی کشورمان است و جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و همچنین پیکارهای کشتی فرنگی دانشجویان جهان سال 2013 را به دست آورده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbgsb8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما