سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 14620
با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی:

علیزاده پورنیا فرنگی‌کار قمی برای مسابقات یورنیورسیاد دانشجویان جهان انتخاب شد

قم نيوز : قم نیوز: مطرح‌ترین کشتی‌گیر قمی به عنوان فرنگی کار وزن 74 کیلوگرم کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی یونیورسیاد دانشجویان جهان انتخاب شد.
علیزاده پورنیا فرنگی‌کار قمی برای مسابقات یورنیورسیاد دانشجویان جهان انتخاب شد
 به گزارش قم نیوز، رقابت‌های جهانی ورزش‌های دانشجویان همه ساله در فصل تابستان برگزار می‌شود و با توجه به فعالیت فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی کشور در سال‌های اخیر اعزام‌های متعددی در قالب تیم‌های مختلف ورزشی دانشجویان از کشورمان به این مسابقات صورت می‌گیرد.
 
این رقابت‌ها همه ساله با عنوان یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می‌شود و کاروان ورزشکاران دانشجوی کشورمان همواره از تیم‌های پرامید برای کسب مدال‌های رنگارنگ و کسب یکی از سکوهای برتر این مسابقات محسوب می‌شود.
 
از استان قم نیز در سال‌های اخیر ورزشکاران متعددی در رشته‌های گوناگون به رقابت‌های رشته‌های مختلف یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام شده‌اند و در آخرین اعزام کاروان ایران به این رقابت‌ها در سال 1391 محمدمحسن ربانی در ماده پرش با نیزه رشته دو ومیدانی و همچنین هادی علیزاده پورنیا در رشته کشتی فرنگی حضور داشتند.
 
حاصل این حضور مقام قهرمانی و نشان طلای هادی علیزاده پورنیا در مسابقات کشتی فرنگی یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال 2012 در کشور سوئد بود و حالا بار دیگر این کشتی‌گیر مطرح و نام آشنا در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی دانشجویان قرار گرفته است.
 
امسال رقابت‌های کشتی فرنگی یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود و بعد از اینکه ترکیب نهایی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام شد، نام هادی علیزاده پورنیا نیز در بین اعزامی‌ها قرار گرفت.
 
بدین ترتیب هادی علیزاده پورنیا به عنوان یکی از هفت کشتی گیر فرنگی دانشجویان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های یونیورسیاد جهان که به میزبانی شهر کازان روسیه برگزار می‌شود، انتخاب شد تا در وزن 74 کیلوگرم به مصاف حریفان برود.
 
البته اعزام تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان به این رقابت‌ها به صورت همزمان صورت می‌گیرد و در ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد به ترتیب اوزان هفت گانه سایر حیدرقلی نژاد، بهنام احسان‌پور، مسعود کمروند، رضا افضل یا عزت‌الله اکبری، محمدحسین محمدیان یا احسان امینی، جمال میرزایی و پرویز هادی با سرمربیگری غلامرضا محمدی اعزام می‌شوند.
 
در اوزان هفت گانه رشته کشتی فرنگی نیز به ترتیب شیرزاد بهشتی طلا، محمد نوربخش یا امین سوری، افشین بیابانگرد، هادی علیزاده پورنیا، داود عابدین‌زاده، مهدی علیاری و امیر علی اکبری با هدایت عبدالله چمن‌گلی راهی این رقابت‌ها خواهند شد.
 
ترکیب نهایی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان ایران در حالی مشخص شد که قرار است بیست و هفتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان دهه پایانی تیر ماه سال جاری به میبانی شهر کازان روسیه برگزار شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccxeqs.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما