شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 14735
در 10 وزن:

برترین آزادکاران نونهال قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم در اوزان مختلف با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
برترین آزادکاران نونهال قم معرفی شدند
 به گزارش قم نیوز، معرفی نفرات برتر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان استان قم در حالی صورت گرفت که این مسابقات به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های مهم کشوری برگزار شد و در آن چهره‌های مستعدی حضور داشتند.
 
بر اساس برنامه ریزی هیئت کشتی استان قم، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان قم در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم برگزار شد و طی آن 96 آزاد کار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.
 
این مسابقات به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان در سطح بسیار بالا و با جدال نزدیک و دیدنی آینده سازان کشتی قم برگزار شد و در پایان در وزن 32 کیلوگرم مرتضی ربیعی از باشگاه کشتی شهید بیطرفان قم در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
 
حسین سعادت از باشگاه تختی با شکست تمامی حریفان خود نفر اول وزن 35 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان قم شد و باز هم کشتی‌گیری از باشگاه کشتی تختی قم یعنی سعید اکبری موفق شد در وزن 38 کیلوگرم خود را به عنوان نفر اول معرفی کند.
 
تماشاگران حاضر در سالن برگزاری مسابقات در وزن 42 کیلوگرم شاهد رقابت جذابی بین شرکت کنندگان بودند و سرانجام این جواد ولی بود که یکی پس از دیگری حریفان خود را شکست داد و قهرمان شد.
 
در پایان رقابت‌های وزن 47 کیلوگرم محمدحسن زند از باشگاه شهید بیطرفان با عبور از سد دیگر حریفان خود در این وزن موفق به کسب مقام قهرمانی شد در حالی که در خاتمه رقابت‌های وزن 53 کیلوگرم مجتبی نعمتیان از باشگاه تختی مقام نخست را از آن خود کرد.
 
مسابقات وزن 59 کیلوگرم نیز از جذابیت بالایی برخوردار بود که در نهایت علی اصغر وفائی از روستای جعفرآباد به مقام قهرمانی دست یافت.
 
رقابت‌ها در وزن 66 کیلوگرم نیز جذاب و تماشایی بود و سرانجام احمد رضا ساعدی از باشگاه بیطرفان بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد در حالی که در 73 کیلوگرم کشتی آزاد رده سنی نونهالان قهرمانی استان قم محمد امین خیری از باشگاه استقلال به مقام نخست رسید.
 
رقابت‌ها در وزن 85 کیلوگرم نیز حساسیت زیادی داشت و سرانجام این علی شیرازی از باشگاه بیطرفان بود که با پشت سر گذاشتن سایر رقبای خود رتبه نخست را به دست آوردد و بدین ترتیب پرونده این مسابقات با معرفی برترین‌ها بسته شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjiaev.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما