دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 14368
پنجشنبه و جمعه هفته جاری:

کشتی گیران قم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با حریفان سرشاخ می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: کشتی گیران قمی برای رسیدن به دوبنده تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به منظور اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان روزهای پایانی این هفته با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.
تیم کشتی استان قم
تیم کشتی استان قم
 به گزارش قم نیوز، در حالی که سه کشتی گیر قمی در حال حاضر در تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان حضور دارند، رقابت‌ها آنها با حریفان خود در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی این هفته برگزار می‌شود.
 
از سوی فدراسیون کشتی کشورمان در حالی برنامه این رقابت‌ها اعلام شد که آخرین مرحله گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به منظور اعزام آنها به رقابت‌های جهانی سال 2013 با یک کیلوگرم ارفاق وزن به انجام می‌‌رسد.
 
این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای و دو حذفی برنامه ریزی شده است به عنوان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری یعنی 30 و 31 خرداد ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
 
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها با مقررات جدید داوری اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کشتی برگزار می‌شود، ضمن اینکه جدول مسابقات به‌صورت گروهی و دو حذفی است و نفر برتر هر وزن  پس از پیروزی دو از سه مسابقه مشخص می‌شود.
 
این رقابت‌ها با یک کیلوگرم ارفاق وزن در شرایطی برگزار می‌شود که وزن‌کشی اوزان 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی رشته آزاد عصر روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد ماه و رقابت‌های کشتی گیران آن نیز از صبح روز پنجشنبه سی‌ام خرداد برگزار می‌شود.
 
همچنین وزن‌کشی اوزان 74، 74، 96 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام شده و مسابقات آنان از صبح روز پنج شنبه سی‌ام خرداد انجام می‌شود تا بدین ترتیب برترین‌ها شناسایی شوند.
 
وزن کشی اوزان 55، 66 و 96 کیلوگرم کشتی آزاد عصر روز پنجشنبه سی ام خرداد با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام می‌گیرد و مسابقات آنان در روز جمعه سی و یکم خرداد ماه در نوبت‌های صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد.
 
در نهایت اینکه وزن کشی اوزان 55، 60 و 66 کیلوگرم مسابقات انتخابی کشتی فرنگی عصر روز پنجشنبه سی ام خرداد با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام شده و مسابقات آنان در روز جمعه به انجام می‌رسد در حالی که‌ هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی و روح الله نعمتیان در وزن 55 و سجاد محمدی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد نمایندگان قم در این رقابت‌ها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbwfb8.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما