شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 14315
به مدت یک فصل:

سنگربان گهر دورود به صبای قم ملحق شد

قم نيوز : قم نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با قراردادی رسمی برای حضور در لیگ سیزدهم به تیم فوتبال صبای قم پیوست.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، صبای قم در ادامه فعالیت خود برای جذب بازیکنان مورد نظر در روزهای باقی مانده از مهلت نقل و انتقالات پیش فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یک دروازه‌بان جذب کرد.
 
این دروازه‌بان شهرام مهربان سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال گهر شهرداری دورود است که پیش از این در لیگ دسته برتر برای چند تیم بازی کرده است و به دنبال توافق با مسئولان باشگاه صبای قم، با تیم فوتبال این باشگاه قراردادی یک ساله امضا کرد.
 
جدایی حامد لک دروازه‌بان‌ فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از این تیم و رفتن وی به دیگر تیم‌ لیگ برتری یعنی تراکتورسازی تبریز موجب شد تا با پیوستن شهرام مهربان به تیم فوتبال صبای قم، این دروازه‌بان در کنار مهرداد طهماسبی و فرشاد غدیری دو دروازه‌بان اصلی تیم فوتبال صبای قم، در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای حضور در ترکیب اصلی صبا رقابت کنند.
 
قرارداد شهرام مهرام امروز در باشگاه صبای قم به امضا رسید و این بازیکن نیز همانند سایر بازیکنانی که به تیم فوتبال صبای قم پیوسته‌اند و بازیکنانی که از فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، در تمرینات تیم صبای قم حضور یافته است.
 
سنگربان جدید تیم فوتبال صبای قم پیش از حضور در تیم صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم فوتبال گهر شهرداری دورود بود، تیمی که بعد از بازی یک فصل حضور در لیگ برتر با قرار گرفتن در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ دوازدهم راهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شد.
 
این دروازه‌بان بعد از حضور در گهر شهرداری دورود اکنون یکی از مهره‌های تیم فوتبال صبای قم در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس است تا صبای قم را در لیگ برتر دوره سیزدهم و جام حذفی دوره بیست و هفتم همراهی کند.
 
شهرام مهربان در حالی به دنبال پایان قراردادش با تیم فوتبال گهر شهرداری دورود از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال صبای قم پیوست که در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم در لیگ برتر به میدان رفت ولی تلاش وی به عنوان یک بازیکن با تجربه مانع از سقوط گهر به رقابت‌های دسته اول جام آزادگان نشد.
 
شهرام مهربان بعد از غلامرضا عنایتی دومین بازیکن از سهمیه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که به صبای قم پیوست و در واقع صبا چهار بازیکن دیگر می‌تواند از سهمیه لیگ برتری خود جذب کند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdks0f.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما