دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 14365
شهردار قم:

هيچ مشکلي ملت ايران را از حرکت در مسير ولايت باز نمي‌دارد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: مردم ايران بويژه شهروندان قمي يک بار ديگر با لبيک به رهبر فرزانه انقلاب نشان دادند که هيچ مشکل و نيز هيچ مکر و حيله‌اي نمي‌تواند آنها را از تبعيت از رهبر معظم انقلاب باز دارد.
شهردار قم
شهردار قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري اظهار کرد: مردم قم يک بار ديگر با لبيک به رهبر فرزانه انقلاب نشان دادند که هيچ مشکل و نيز هيچ مکر و حيله‌اي نمي‌تواند آنها را از تبعيت از رهبر معظم انقلاب باز دارد.

وي افزود: حضور حداکثري و 80 درصدي مردم قم در پاي صندوق‌هاي رأي نشان‌دهنده ولايت‌مداري و انقلابي بودن قمي‌هاست.

شهردار قم با بيان اينکه خون هاي زيادي براي به ثمر رسيدن انقلاب بر زمين ريخته شده است گفت: دشمنان هنوز در نيافته‌اند يا نمي‌خواهند دريابند که مردم ايران حاضرند جان خويش را هم براي دين و کشورشان بدهند؛ گراني‌ها و مشکلات اقتصادي و سياسي نمي‌تواند ملت ايران را از مسيري که در پيش گرفته‌اند باز دارد.

وي ادامه داد: ملت ايران هم اکنون در حال حرکت در مسيري رو به پيشرفت و قله‌هاست؛ امروز شاهد اتفاقات زيادي در عرصه‌هاي مختلف علم و فناوري هستيم که نشان‌دهنده توانايي‌هاي داخلي است.

دلبري با اشاره به احداث مونوريل در قم و ساخت بسياري از تجهيزات آن در داخل کشور گفت: در ساير صنايع هم پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌ايم که شيريني آنها تلخي برخي مشکلات را از بين مي‌برد.

شهردار قم تصريح کرد: 22 بهمن سال گذشته هم دشمنان تبليغات زيادي عليه نظام اسلامي کرده بودند و گمان مي‌کردند هيچ کس در راهپيمايي شرکت نخواهد کرد اما مردم بيش از سال‌هاي قبل در اين عرصه حاضر شدند و 24 خرداد نيز حماسه سياسي مد نظر رهبري معظم انقلاب محقق شد و تدبير حکيمانه ايشان همچنان راه گشاي مردم خواهد بود.

وي ادامه داد: سند چشم انداز، مسير پيشرفت را براي ملت ايران تعيين کرده و دشمنان نمي‌توانند با تبليغات سوء خود مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند و در ضمن تفاوتي هم ندارد که چه کسي برنده انتخابات باشد زيرا همه کانديداها تاييديه شوراي نگهبان را دارند و رهبر معظم انقلاب هم در عالي‌ترين سطح کشور را مديريت مي‌کنند.

دلبري با بيان اينکه بايد براي داشتن چنين مردمي بلند همت و با بصيرت سجده شکر به جا آوريم گفت: به وسيله اين پشتوانه مردمي مي‌توان به قله‌هاي رشد و سعادت دست يافت؛ مجموعه مديران و پرسنل شهرداري و خانواده‌هاي آنها نيز سهم خود را در خلق حماسه سياسي ايفا کردند که اين امر قابل تقدير است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciwpaz.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما