دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 14374
با پایان انتخابات:

برگزاري جشن بزرگ خلق حماسه سیاسی جوانان در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري جشن بزرگ خلق حماسه سیاسی جوانان در شهر قم خبر داد.
برگزاري جشن بزرگ خلق حماسه سیاسی جوانان در قم
به گزارش قم نیوز،  روح الله رمضانی با اشاره به موضوع برگزاری جشن بزرگ خلق حماسه سیاسی جوانان در قم، تصريح كرد: همزمان با هفته جوان و به شکرانه حضور گسترده ملت غیور وجوانان رشید ایران اسلامی جشن بزرگ خلق حماسه سیاسی جوانان روز جمعه 31 خرداد ماه در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.
 
وی يادآور شد: در این جشن بزرگ که به همت تشکل جوان مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) از ساعت 20 روز جمعه سي و يكم خرداد ماه در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود برنامه‌های شاد و متنوعی پیش‌بینی شده که جوانان عزیز قمی لحظات شاد و خوشی را همزمان با جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و حضرت ولی عصر(عج) در این شب باشکوه سپری کنند.
 
سرپرست معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان قم در ادامه عنوان داشت: ملت رشید ایران با موقعیت شناسی و بصیرت خود در روز جمعه بيست و چهارم خرداد ثابت کردند که همپای انقلاب در حرکت هستند و فشارهای دشمنان هیچگاه باعث توقف قطار حرکت انقلاب مردمی ایران نخواهد شد.
 
وی در پایان از برنامه‌های گسترده این اداره کل در هفته جوان خبر داد و بيان كرد: به زودی در نشست خبری برنامه های این اداره کل در زمینه گرامیداشت هفته جوان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci5paz.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما