يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 14578
دادستان قم:

انتخابات و جشن های مردمی در قم در امنیت کامل برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه پروندهای در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در قم تشکیل نشد، گفت: انتخابات و جشن های مردمی در این استان در امنیت کامل برگزار شد.
انتخابات و جشن های مردمی در قم در امنیت کامل برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مصطفی برزگر گنجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی افزود: هیچگونه پرونده ای راجع به برگزاری انتخابات و شادی مردم در جشن های پس از انتخابات و پیروزی تیم ملی فوتبال و راهیابی به جام جهانی، در قم تشکیل نشد.
 
وی ادامه داد: روند انتخابات، ستادهای انتخاباتی و جشن های مردمی به خوبی و در کمال آرامش برگزار و هیچ احدی در این خصوص به دستگاه قضایی استان معرفی نشد.
 
گنجی در سخنان خود این نکته را نیز مورد اشاره قرار داد که گزارشی از تخلفات جزیی بعضی از طرفداران نامزدها و مطبوعات استانی بود، اما با گذشت زمان، برطرف و پرونده قضایی برای هیچ کس تشکیل نشد.
 
وی در عین حال به این نکته نیز اشاره کرد که در یکی از شب ها، حجم دستگیری توسط نیروی انتظامی به 30 نفر نیز رسید اما با گفت و گو برطرف شد و احدی به دستگاه قضایی معرفی نشد.
 
گنجی در ادامه، از استان قم به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور یاد کرد و گفت: پرونده های باندی فساد و فحشا، سرقت های مسلحانه و بحث های سیاسی و گروهکی در این استان وجود ندارد و مردم با آرامش در قم زندگی می کنند.
 
وی همچنین پرونده کشف دو هزار و سیصد کیلوگرم مواد مخدر در قم را مورد اشاره قرار داد و افزود: با اقدامات اطلاعاتی، بیش از یک ماه بر روی این پرونده کار شد که در نهایت، محموله ای با بیش از یک تن مواد مخدر شامل تریاک و حشیش کشف و سه نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
 
وی افزود: متهمان این پرونده به محل اخفای هزار و 200 کیلوگرم مواد مخدر در محلی دیگر نیز اقرار کردند که محل مورد نظر بازرسی، مواد مخدر کشف و کلیه اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب قم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حکمی در خصوص اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در استان اجرا نشده، البته پرونده هایی وجود دارد که در فرصت مناسب به اجرا گذاشته می شود.
 
گنجی با بیان اینکه مجازات های مواد مخدر کماکان به قدرت خود باقی است گفت: مجازات حمل، نگهداری و خرید و فروش بیش از 30 گرم مواد مخدر صنعتی شامل هرویین، کراک و شیشه اعدام می باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بی اساس خواندن شایعات در خصوص سرقت طلا از مجالس روضه خوانی زنانه در قم گفت: در یکی از مجالس روضه خوانی زنانه در قم، سرقتی صورت گرفت اما اعضای این باند سه نفره دستگیر و به دو فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند و هرگونه شایعه ای دیگر راجع به سرقت در مجالس روضه خوانی که در شهر به گوش می رسید، صحت ندار د و بی اساس است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcevn8z.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما