دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 14381
ستاد انتخابات دكتر روحاني در قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد:

انتخابات انقلاب را از انحراف نجات داد

قم نيوز : قم نیوز: ستاد انتخابات حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن ورحاني در قم با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: انتخاب دكتر حسن روحاني انقلاب را از انحراف نجات داد.
حسن روحانی
حسن روحانی
 به گزارش قم نیوز، در اطلاعيه ستاد انتخابات دكتر حسن روحاني آمده است: انتخابات رياست جمهوري 92 برگ زرين ديگري از حماسه‌آفريني‌هاي مردم ايران را نمايش گذاشت و به تعبير مقام معظم رهبري آزمون خيره‌كننده ديگري بود كه چهره مصمم و پر اميد ايران اسلامي را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.
 
طلوع خورشيد اعتدال و دولت تدبير و اميد از تحقق اراده ملت موجي از سرور و شادماني و اميد به آينده‌اي درخشان و پرثمر را پديد آورد.
 
انتخاب فرزند شايسته ملت، يار ديرين امام راحل حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني انتخاب دوباره راهي بود كه خميني كبير پرچم آن را از 15 خرداد 42 در ايران اسلامي برافراشته بود.
 
امروز با اطمينان مي‌توان گفت انتخاب معني‌دار ملت در 24 خرداد 92 انقلاب را از انحراف نجات داد و نگراني انقلابيون و ياران باوفاي امام را تا حدود زيادي برطرف كرد.
 
ستاد انتخابات دكتر حسن روحاني در قم حضور گسترده مردم شهيدپرور و انقلابي قم در پاي صندوق‌هاي رأي به ويژه مراجع معظم تقليد علما، دانشمندان، اساتيد حوزه و دانشگاه و اقشار مختلف را پاس داشته و از حسن اعتماد آنها در رأي كم نظير به دكتر حسن روحاني كه پرورش‌يافته حوزه و دانشگاه است سپاسگزار است.
 
ضمنا بر خود لازم مي‌دانيم از همه عزيزاني كه در برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در اجرا و نظارت نقش‌آفريني كرده‌اند تقدير و تشكر نموده و همه علاقمندان و هواداران دكتر حسن روحاني را كه در اين روزها روزهاي جشن و سرور آنها‌ست به خويشتن‌داری تدبير و اميد به روزهاي آينده فرا می‌خوانيم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgqw9q.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما