?>?> برای آبادانی قم از ظرفیت های جوانان استفاده می کنیم | قم نیوز
شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 14531
عضو منتخب شورای شهر قم:

برای آبادانی قم از ظرفیت های جوانان استفاده می کنیم

قم نيوز : قم نیوز: عضو منتخب شورای شهر قم گفت: حضور جوانان در فعالیت های سازندگی کشور بسیار مهم و ضروری است و شورای آینده از این ظرفیت استفاده خواهد کرد.
محسن عابدینی پور
محسن عابدینی پور
 به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور ایران مجموعه ای از جوانان را شامل می شود که فعال، جویای کار و همچنین تحصیل کرده هستند و لیاقت این جوانان این است که در عرصه‌های مختلف به کار گرفته شوند.
 
رئیس قرارگاه سازندگی قائم آجا، با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان مانند بیکاری و نبود اشتغال، تصریح کرد: باید باب شروع فعالیت جوانان در عرصه های مختلف باز شود و بیکاری جوانان به عنوان اولویت نخست مقامات دولتی در بیاید.
 
عابدینی پور افزود: با راه اندازی و فعال کردن پروژه های زیرساختی و زیربنایی در استان قم می توانیم عرصه فعالیت پیمانکاران قمی را با کمک پتانسیل و استعداد های آن ها گسترش بخشیم و از این رهگذر اشتغال جوانان را نیز بیشتر محقق سازیم.
 
وی گفت: به نظر می رسد با سرمایه گذاری هایی که در سطح شهر در آستانه شکل گیری است بتوانیم در کارهای بسیار بزرگی از قبیل پروژه های مترو، مونوریل، بلوار پیامبر اعظم، تقاطع های غیر هم سطح، پل سازی و دیگر پروژه هایی که وجود دارد، از ظرفیت جوان های پر استعداد و تحصیل کرده استفاده کنیم.
 
شهردار سابق قم خاطر نشان کرد: قبل از انتخابات شورا هم زمینه ورود جوانان در عرصه های سازندگی مد نظر بوده است و با توجه به نشست های متعددی که با قشر تحصیل کرده جوان داشتیم، به مشکلات ایشان واقف هستیم و برای رفع آن ها قدم به میدان گذارده‌ایم.
 
عابدینی پور تصریح کرد: شکوفایی، نوگرایی و جوان گرایی از الزامات کشور است و در نظام مقدس اسلامی بر روی این موضوع تأکید شده است، ولی تا به حال در این مساله به موفقیت نرسیده‌ایم اما امیدواریم که بتوانیم این بخش از شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق نماییم زیرا مسئله اشتغال جوانان بسیار لازم و ضروری است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdfk0f.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما