دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 14369
منتخب مردم قم در دوره چهارم انتخابات شوراها:

ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت شورای شهر قم است

قم نيوز : قم نیوز: منتخب مردم قم در دوره چهارم انتخابات شوراها گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی یکی از الویت‌های اعضای ائتلاف اصولگرایان است که باید در شورای چهارم عملی شود.
عباس ذاکریان
عباس ذاکریان
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه اظهار داشت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مایوس و دوستان انقلاب را خوشحال کردند.
 
وی با اشاره به انتخاب اعضای شورای چهارم شهر و روستا گفت: همدلی، هماهنگی، اجماع بر روی پیشرفت و هماهنگی شهر، ‌فدا نکردن پیشرفت شهر به پای کارهای سیاسی،‌ تدبیر و درایت،‌ هماهنگی و ارتباط خوب با نماینده عالی اجرایی در استان و رسیدگی به مناطق محروم از نقاط قوت شورای سوم بود.
 
عضو شورای شهر در دوره سوم با بیان اینکه تعدد شهردار نقطه ضعف شورا در دوره سوم بود گفت: اگر در این شش سال یک شهردار ثابت انتخاب می‌شد مدیریت شهرداری از ثبات و توفیقات بهتری برخوردار بود.
 
وی با اشاره به اعلام نتایج انتخابات شورای شهر از سوی فرمانداری ابراز داشت: در شورای چهارم 19 تن از ائتلاف بزرگ اصولگرایان با قاطعیت آرا مردم انتخاب شده‌اند که باید همین جا از مردم قم تشکر کنیم و البته نباید فراموش کرد که این انتخابات سبب سنگین‌تر شدن وظایف اعضای شورا می‌شود.
 
ذاکریان به برنامه‌های اعضای منتخب شورای شهر قم در دور چهارم اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در بازه زمانی تعریف شده از جمله بلوار پیامبر اعظم که از نقاط قوت همان شورای سوم بود، ‌پل جمهوری، بلوار شهید حکیم، فاز 4 و 5 عمار یاسر،‌ بلوار شهید همتی، ادامه خیابان شهید روحانی، ‌خیابان شهید فهیمی و پرو‍ژه‌های دیگر از جمله منوریل و مترو از برنامه‌هایی هستند که در اولویت برنامه‌های اعضای ائتلاف اصولگرایان برای شورای شهر قرار دارد.
 
وی ارتقای فرهنگ شهروندی را یکی از الویت‌های دیگر اعضای ائتلاف اصولگرایان دانست که باید در شورای چهارم عملی شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcco1qs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما