دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 14373
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری اردوهای ویژه نخبگان جوانان در ایام تابستان

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اردوهایی از سوی این اداره در ایام تابستان برای نخبگان جوانان برگزار می شود.
اداره کل ورزش و جوانان
اداره کل ورزش و جوانان
به گزارش قم نیوز،  روح الله رمضانی با اشاره به برگزاری اردوهایی از سوی اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: اردوهایی در ایام تابستان برای نخبگان جوان برگزار می‌شود که شامل اردوهای راهیان نور غرب، اردوهای هویتی و بازدید از دستاوردهای انقلاب در سطح کشور و سطح استان است.
 
وی اضافه کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت را برگزار کردند و دستگاه‌های دیگر نیز فعالیت‌های اجرایی طرح اوقات فراغت را آغاز کردند.
 
رمضانی با اشاره به برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت اظهار داشت: در طول تابستان برنامه گسترده ورزشی از سوی بیش از 250 باشگاه ورزشی، نهادهای مختلف، 45 هیئت ورزشی و 100 تشکل‌ جوان در سطح استان برگزار می‌شود و این اداره کل اعتبارات حمایتی و تجهیزات ورزشی را در اختیار دستگاه‌های برگزار کننده طرح اوقات فراغت قرار می‌دهد.
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به فعالیت دبیرخانه ساماندهی اوقات فراغت جوانان در اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: وظیفه دبیرخانه ستاد ساماندهی اوقات فراغت هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان، رصد شده و نظارت بر فعالیت‌های دستگاه مختلف در طرح اوقات فراغت است.
 
وی اضافه کرد: البته تعریف ما از اوقات فراغت محدود به روزهای تابستان نیست و دبیرخانه ستاد ساماندهی اوقات فراغت در طول سال برنامه‌های دستگاه‌های مختلف را رصد کرده و از دستگاه‌های برتر در این حوزه تجلیل خواهد شد.
 
رمضانی برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت را از برنامه‌های دیگر اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: در تیرماه به دنبال برگزاری این نمایشگاه هستیم و طیف گسترده‌ای از نهادهای دولتی و خصوصی فعال در حوزه اوقات فراغت در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: افتتاحیه برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت در اوایل تیرماه انجام خواهد شد و طرح‌هایی از طریق تشکل‌های جوان به اداره کل ورزش و جوانان رسیده است که حمایت‌های لازم از این طرح‌ها صورت خواهد گرفت. این طرح‌ها در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری است.
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به پورتال اطلاع رسانی طرح اوقات فراغت گفت: پورتال جامع اطلاع رسانی طرح اوقات فراغت به آدرس  www.faraghat.org در دسترس است و دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی اطلاعات برنامه‌های طرح اوقات فراغت را در این پورتال قرار می‌دهند.
 
وی اضافه کرد: جوانان با مراجعه به این پورتال از برنامه‌های اوقات فراغت مطلع خواهند شد و به زودی در این پورتال امکان پیش ثبت نام برنامه‌های اوقات فراغت خواهد بود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxxnz.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما