?>?> آغاز مسابقات سراسری دانش آموزی قرآن و معارف در قم | قم نیوز
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 14379
خدا محمدی خبر داد:

آغاز مسابقات سراسری دانش آموزی قرآن و معارف در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره امور قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: مسابقات سراسری قرآن و معارف با حضور هزار و ششصد نفر از داتش آموزان برگزار می شود.
مسابقات قران
مسابقات قران
به گزراش قم نیوز، جلال خدامحمدی با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری قرآن عنوان کرد: از 27 خرداد ماه تا روز سی ام خرداد مسابقه مذکور برگزار می شود.
 
وی افزود: روز بیست و هفتم پسران در رشته های احکام‏، اذان، انشای نماز، مداحی، صحیفه سجادیه به رقابت می پردازند و روز بیست و هشتم نیز دختران در همین رشته ها به جز اذان و مداحی رقابت می کنند.
 
رئیس اداره امور قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز برادران در رشته های حفظ، قرائت قرآن و تفسیر نهج البلاغه باهم رقابت کرده و در آخرین روز مسابقات یعنی پنجشنبه، سی ام خرداد ماه دختران در این رشته ها به رقابت می پردازند.
 
خدامحمدی اظهار داشت: این مسابقات 2 مرحله ایست که شامل مرحله کتبی و عملی می باشد که مرحله کتبی این مسابقات در دوازدهم اردیبهشت برگزار شده و مسابقات عملی آن از 27 تا 30 خرداد برگزار می شود.
 
وی با اشاره به رده سنی شرکت کنندگان گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه از مقاطع دوم راهنمایی تا چهارم دبیرستان متغیر بوده که در رشته های متنوعی به رقابت می پردازند و این مسابقات در مجموع در 12 مکان باتوجه به مقطع تحصیلی و رشته و دانش شرکت کنندگان برگزار می شود.
 
رئیس اداره امور قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: افتتاحیه مراسم این مسابقه از بیست و هفتم آغاز می شود که در هر روز برنده های رشته ها اعلام و به نفرات برتر جوایزی تعلق می گیرد که نفرات اول هررشته به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
 
خدامحمدی افزود: مسابقات کشوری قرآن طی 2 مرحله در مشهد و قزوین برگزار می شود که از هشتم تیر این مسابقات آغاز می شود که مرحله اول آن قبل از ماه مبارک رمضان در مشهد و مرحله دوم در قزوین بعد از ماه مبارک برگزار می شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdns0f.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما