دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 14388
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در پیامی به مناسبت مهدویت:

رسانه‌ها جوانان را از افتادن در دام دشمنان نجات دهند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: سخنرانان و رسانه‌ها با ارائه برنامه‌ها، مقالات و گفتارها و نوشته‌ها جوانان را با فرهنگ پر افتخار مهدویت آشنا کنند و آنان را از افتادن در دام‌ها و شبکه‌های خطرناک نجات دهند.
آیت الله صافی گلپایگانی
آیت الله صافی گلپایگانی
 به گزارش قم نیوز، آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی به مناسبت دهه مهدویت، رسانه‌ها و مطبوعات به ویژه رسانه ملی را به آشنا کردن جوانان با معارف مهدوی و نجات آنها از خطر افتادن در دام‌ها و شبکه‌های انحرافی دعوت کرد.
 
این مرجع تقلید مومنان را، منتظرانِ عدالت واقعی در جهان و منتظرانِ دولت کریمه عدل و نشاط و امید خطاب قرار داد و گفت: درود و سلام بر شما که همیشه با قامتی استوار در مقابل ظلم، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی می‌ایستید و چون سروِ راست و بلند، قامتتان خم نمی‌شود و منتظر طلوع خورشید و صبح صادق و فجر امید هستید.
 
در ادامه پیام آمده است: بشارت باد بر شما که او خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد. بشارت باد بر شما که پیروزی واقعی در گیتی از آن مستضعفانِ منتظر خواهد بود و سرانجام غبارها برطرف گشته و ابرهای سیاه جای خودشان را به ابرهای رحمت و ابرهای برکت و باران‌خیز خواهد داد که «أ لیس الصُّبحُ بِقریبٍ».
 
مبارک باد بر امّت بزرگ اسلام، ماه شعبان و دهه مبارکه مهدویت؛ ماهی که سراسر نور و رحمت است. ماهی که در آن لیلة القدر نیمه شعبان است و ماهی که در آن میلاد مسعود بزرگترین امید بشریت و ذخیره جهان و موعود پیامبران یعنی میلاد پر از برکت حضرت خاتم الأوصیاء حجة بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء است.
 
صافی گلپایگانی در ادامه آورده است: اینجانب با تبریک این ایام خجسته مانند همیشه از ملّت سرافراز ایران و شیعیان جهان درخواست دارم که این دهه مبارکه را به بهترین وجه گرامی داشته و آن را با شکوه و عظمت تمام جشن گرفته و به دنیا اعلام کنند که امام همه انسان‌های آزادی‌خواه و رهبر واقعی استقلال‌طلبان و پیشوای خوبی‌ها و مهربانی‌ها خواهد آمد و جهان پر از فتنه را به جهان پر از صفا و نشاط و عدالت تبدیل خواهد کرد و وعده حتمی الهی تحقق خواهد پذیرفت.
 
وی از نویسندگان، سخنرانان و مطبوعات و به ویژه از صدا و سیما خواست که اندکی از دِین خود را به آن امام عزیز و مهربان اداء و به وظیفه بزرگ دینی و انسانی خود عمل کرده و با ارائه برنامه‌ها، مقالات و گفتارها و نوشته‌ها نسل امروز بخصوص جوانان عزیز را با فرهنگ پر افتخار مهدویت آشنا کنند و آنان را از دام‌ها و شبکه‌های خطرناکی که دشمنان برای فریب افکار جوانان انداخته‌اند نجات داده و افکار خرافی و دروغین را از این فرهنگ ناب بزدایند و همه را به سوی انسان کامل و رهنمای بزرگ بشریت یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راهبری کنند.
 
در پایان این پیام آمده است: انشاءالله با ارائه فرهنگ نورانی مهدوی، فساد و فجور و دروغ و بداخلاقی‌ها و منکرات و ملاهی جای خود را به صداقت و خوبی‌ها و تقوی و پاکی داده و خود و جامعه را برای تحقق جامعه بزرگ جهانی مهدوی آماده کنیم که إنّهُم یَرَونه بعیداً وَ نَراهُ   قَریباً.
 
از خداوند متعال خاضعانه مسئلت داریم که فرج موفور السرور آن حضرت را نزدیک کرده و همه ما را از یاران واقعی ایشان قرار دهد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjs0f.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما