سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 14405
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قم مطرح کرد:

علت افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قم گفت: علت افت فشار و قطعی آب شب گذشته در برخی مناطق قم تعمیر یکی از شیرهای سوزنی در مخزن شماره چهار واقع در شهر محلات بود.
سید حسن رضوی
سید حسن رضوی
به گزارش قم نیوز،  سید حسن رضوی با اشاره به تعمیرات خط انتقال در منطقه محلات در روز گذشته اظهار کرد: این تعمیرات اجباری بود و به یکی از شیرهای سوزنی در مخزن شماره چهار واقع در شهر محلات مربوط می‌شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این تعمیرات از ساعت هشت صبح تا 20 طول کشید ولی مشکل به طور کامل تا ساعت دو بامداد برطرف شد و اکنون 4 هزار لیتر در ثانیه آب وارد شبکه توزیع می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم ظرف دو روز آینده فشار آب به حالت عادی خود باز ‌گردد.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قم با بیان اینکه محل شیر سوزنی در نقطه پایینی قرار داشت و تخلیه آب زمان بر بود گفت: تصور این بود تعمیرات این بخش شش تا هفت ساعت به طول انجامیده و شاهد قطعی آب در برخی مناطق شهر نباشیم ولی به طور عملی تعمیر این بخش 12 ساعت طول کشید.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاران شرکت آب و فاضلاب دنبال این بودند که کیفیت آب خراب نشود، ولی به صورت جزئی در برخی مناطق از جمله 45 متری صدوق قطعی آب اتفاق افتاد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdko0f.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما