سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 14408
طی پیامی:

آیت‌الله موسوی اردبیلی ارتحال آیت‌الله مدنی را تسلیت گفت

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله موسوی اردبیلی به بازماندگان و ارادتمندان آیت الله مدنی تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات را خواستار شد.
آیت الله موسوی اردبیلی
آیت الله موسوی اردبیلی
به گزارش قم نیوز، در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی آیت‌الله آقای حاج سیدیوسف مدنی تبریزی(قدس سره شریف)موجب نهایت تاسف و تاثر گردید.
 
معظم له در ادامه این پیام ضایعه فقدان آن مرحوم را که عمر شریف خود را در راه ترویج اسلام و مذهب حقه اهل البیت (سلام الله علیهم اجمعین) سپری نمود به بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت کرد.
 
آیت الله سید یوسف مدنی تبریزی در سال 1307 در آذربایجان به دنیا آمد؛ وی ادبیات عرب را به صورت تخصصی و علوم فقه و اصول را نیز تا کفایه الاصول در تبریز فراگرفت و در ۱۶ سالگی در دوران پربار جوانی با حمایت و راهنمایی والد مکرم‌شان، وارد حوزه علمیه تبریز شد.
 
سپس وی عازم شهر علم و اجتهاد «قم» شد و در جوار مقدس کریمه اهل بیت… ادامه تحصیل داد. با شروع تحصیل در قم از سطوح عالیه «کفایتین» در محضر اساتید معروف، خود نیز تدریس را ادامه داد و در رشته‌های مختلف علوم دینی شاگردانی تربیت کرد و از فیوضات تألیفات علوم دینی نیز برخوردار شد.
 
وی درحوزه علمیه قم زیر نظر اساتیدی چون حضرات آیات سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی و سید محمدحسین طباطبایی در این حوزه به تحصیل پرداخت.
 
این مرجع تقلید صبح روز یکشنبه در سن 85 سالگی بدلیل بیماری به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg7t9q.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما