دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 14357
در پیامی:

آیت الله صافی گلپایگانی درگذشت آیت الله مدنی تبریزی را تسلیت گفت

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله صافی گلپایگانی رحلت آیت الله مدنی تبریزی را تسلیت گفت
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله سید یوسف مدنی تبریزی درگذشت این عالم شیعی را به حوزه‌های علمیه و حضرت حجت(عج) تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی، فقیه اهل البیت علیهم السلام حضرت آیت الله آقای حاج سید یوسف مدنی تبریزی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر گردید.

آن فقیه و مرجع بزرگوار از استوانه‌های بزرگ علمی و معنوی حوزه‌ی علمیه‌ی قم بودند که سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در نشر و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام، با تألیفات کتاب‌های ارزشمند و گرانسنگ در فقه و اصول و با تدریس خارج و تربیت فضلا و طلاب سپری نمود.

ایشان با اخلاص تمام در خدمتگزاری به آستان ملک پاسبان مولای خود حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا افتخار خدمت داشت و تشنگان فضیلت و کمال را از چشمه‌ی جوشان حقایق قرآنی و معارف ولایی سیراب می‌نمود.

ارتحال این فقیه عالیقدر ثلمه‌ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه می‌باشد که لایسد‌ّها شیء

حقیر این ضایعه‌ی بزرگ را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا و به حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و مردم شریف آذربایجان و به ویژه به بیت شریف ایشان و آقازاده‌های محترم و وابستگان مکرم تسلیت گفته واز خداوند متعال مزید رحمت و مغفرت برای‌ آن فقیه عالی‌مقام و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

هفتم شعبان المعظم ۱۴۳۴
لطف الله صافی


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjatev.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما