چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 1443
در هفته هفتم لیگ آزادگان؛

بارش برف و باران دیدار صبای نوین قم و سفیدرود آستانه را لغو کرد

قم نيوز : قم نیوز: بارش سنگین باران و برف موجب لغو دیدار حساس تیم های فوتبال صبای نوین قم و سفیدرود آستانه در لیگ آزادگان شد.
بارش برف و باران دیدار صبای نوین قم و سفیدرود آستانه را لغو کرد
به گزارش قم نیوز، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان، قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و سفیدرود آستانه در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز سه شنبه برگزار شود که این مسابقه به دلیل بارش سنگین برف و باران در شهر لاهیجان یک روز به تعویق افتاد.

قرار بود تیم فوتبال صبای نوین قم و سفیدرود آستانه در هفته هفتم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در دیدار خارج از خانه میهمان تیم فوتبال سفیدرود آستانه باشد که این دیدار به دلیل نامساعد بودن زمین مسابقه مجموعه ورزشی تختی شهر لاهیجان پس از بارش برف و باران زمستانی، به زمان دیگری موکول شد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود که طی آن تیم فوتبال صبای نوین نماینده قم، برابر تیم فوتبال سفیدرود آستانه در حالی به میدان می‌رود که تا قبل از این دیدار با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم ایستاده است.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم از دور مقدماتی رقابت‌های لیگ آزادگان در کنار تیم‌های فوتبال شاهین تهران، شاهین کرج، شهرداری آستارا، البرز شهرداری زنجان، سفیدرود آستانه، عقاب تهران، استقلال ساری، آرمین قزوین و طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا قرار دارد.

نماینده فوتبال قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی سومین بازی خارج از خانه خود در این رقابت‌ها را برگزار می‌کند که از نتایج به دست آمده در بازی های هفته های گذشته خود در خانه و همچنین در خارج از خانه برابر رقبا روحیه‌ای بسیار خوب دارد.

شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در هفته نخست در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی شهر قم میزبان تیم طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا بودند که در پایان موفق شدند میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و شروعی خوب در آغاز بازی‌های این فصل داشته باشد.

صبای نوین قم در هفته دوم مقابل تیم شاهین کرج با ترکیب کامل و قدرتمند متشکل از بهترین‌ها به مصاف حریف رفت و در حالی که کار سختی در پیش داشت، توانست با درخشش محمد رسولی و علی استواری با حساب سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

سومین مسابقه تیم صبای نوین قم در دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم البرز شهرداری زنجان برگزار شد که در این مسابقه دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

در هفته چهارم این مسابقات تیم فوتبال صبای نوین قم باز هم در دیداری خانگی این بار میزبان تیم فوتبال شهرداری آستارا بود که در پایان موفق شد تیم ۹ نفره شهرداری آستارا که هدایت آن بر عهده داود حق دوست مدافع سرشناس سابق استقلال تهران بود را با حساب چهار بر دو شکست دهد.

در هفته پنجم این مسابقات تیم صبای نوین قم این بار به تهران رفت تا در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال شاهین تهران از تیم های قعر جدولی قرار بگیرد که در این مسابقه با کم لطفی داور مواجه شد و با یک بازیکن اخراجی به تساوی یک بر یک دست یافت.

شاگردان عباس رحمانی در ششمین هفته مسابقات نیز روز پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال آرمین قزوین بودند که در این دیدار خانگی نیز با نتیجه پر گل چهار بر یک صاحب برتری شده و ۱۴ امتیازی شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.o0f2yt0osa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما