پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 1463
در بازی خارج از خانه اتفاق افتاد؛

نخستین شکست صبای نوین قم در لیگ آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای نوین قم در هفته هفتم به نخستین شکست خود در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تن داد.
نخستین شکست صبای نوین قم در لیگ آزادگان
به گزارش قم نیوز، هفتمین هفته از دور رفت مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان چهارشنبه شب با برگزاری چندین مسابقه در گروه‌های مختلف پیگیری شد و طی آن در دیداری حساس از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان، تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خارج از خانه مقابل میزبان خود سفید رود آستانه تن به شکست داد.

جدال تیم‌های فوتبال صبای نوین قم با سفید رود آستانه مصاف، تیم‌های دوم و ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های گروه دوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میزبانی سفید رود آستانه برگزار شد که در پایان سه امتیاز مسابقه به تیم میزبان رسید.

تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و سفید رود آستانه در دیدار حساس خود از هفته هفتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شهر لاهیجان برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت میزبان توانست با نتیجه یک بر صفر میهمان قدرتمند خود صبای نوین قم را شکست داده و پیروز این دیدار شود.

برتری یک بر صفر سفید رود آستانه مقابل تیم فوتبال صبای نوین قم در حالی رقم خورد که این دیدار قرار بود روز سه سه شنبه برگزار شود اما به دلیل بارش شدید باران و نامساعد بودن وضعیت آب و هوا با یک روز تاخیر به انجام رسید تا در نهایت نخستین شکست صبای نوین قم در لیگ آزادگان این فصل به وقوع بپیوندد.

شاگردان عباس رحمانی با انگیزه فراوانی راهی شمال کشور شده بودند تا در ادامه روند صعودی خود بتوانند مصاف با تیم فوتبال سفید رود آستانه را نیز با سلامت به پایان برسانند و همچنان صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی این مسابقات باشند اما گویا این بار قرعه باخت به نام آنها افتاده بود تا وضعیت در بالای جدول این گروه پیچیده‌تر از قبل شود.

بدین ترتیب صبای نوین قم نخستین شکست خود در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را پذیرفت و کماکان با کسب ۱۴ امتیاز در بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها باقی مانده تا بخت خود برای صعود به مرحله دوم گروهی را حفظ کند.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم از دور مقدماتی رقابت‌های لیگ آزادگان در کنار تیم‌های فوتبال شاهین تهران، شاهین کرج، شهرداری آستارا، البرز شهرداری زنجان، سفیدرود آستانه، عقاب تهران، استقلال ساری، آرمین قزوین و طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا قرار دارد.

نماینده فوتبال قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در سه بازی آینده خود به ترتیب با تیم های فوتبال استقلال ساری در قم، شهرداری لنگرود در خارج از خانه و شهرداری چابکسر در مجموعه ورزشی تختی قم مسابقه می دهد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.vdyiw6djmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما