پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 14470
درآستانه نیمه شعبان:

مجتمع چند منظوره خدمات امدادی مسجد جمکران احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کلنگ مجتمع چند منظوره خدمات امدادی مسجد مقدس جمکران باحضورمدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ومعاون عمرانی استاندار به زمین زده شد.
مجتمع چند منظوره خدمات امدادی مسجد جمکران احداث می‌شود
 به گزارش قم نیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: ازآنجایی که این مرکز در 10کیلومتری جاده قدیم قم کاشان احداث می شود و درصورت وقوع حادثه دسترسی سریع به محل امکان پذیراست.
 
علیرضا ظهیری افزود: در مواقع خاص، پزشک و پرستار در مرکز مستقر هستند تا در صورت نیاز اقدامات درمانی را انجام دهند و برای اسکان‌های اضطراری بعد از معاینات پزشکی می‌توان فرد معالجه شده را به صورت موقت برای چند ساعت اسکان داد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم درباره مشخصات این پروژه گفت: این مجتمع در هزار و 400 متر مربع و در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر900 میلیون تومان تومان احداث می‌شود که 359 میلیون تومان آن ازبودجه  سال گذشته و 438 میلیون تومان آن نیز ازبودجه امسال است و100 میلیون تومان هم از اعتبارات استانداری است.
 
ظهیری در ادامه درباره  آموزش های هلال احمر گفت: این جمعیت درسال گذشته برای 4 هزار و 200 نفر  آموزش‌های همگانی وکمک های اولیه برگزار کرده وسعی داریم این تعداد را درسال جاری به 5 هزار نفر برسانیم.
 
وی افزود: در تفاهم نامه‌ای کلا س‌های آموزش همگانی برای کارکنان وخادمین مسجد مقدس جمکران وحرم حضرت معصومه(س) و نیروی انتظامی برگزار شده که سعی داریم نمونه این تفاهمنامه را با شهرداری وآموزش وپرورش هم به امضا برسانیم.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همزمان با کلنگ زنی این طرح دو پروژه دیگر نیز به بهره برداری می‌رسدکه شامل احداث ساختمان نگهداری سگ‌های تجسس و سوله‌های دیگر است.
 

انتهای پیام/ 122
https://qomnews.ir/vdcfxjdy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما