سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 14619
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم:

خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به زائرین در مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از امداد رسانی به 3023 نفر در نیمه شعبان امسال خبرداد.
جمعیت هلال احمر استان قم
جمعیت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امدادگران، جوانان و داوطلبان در سه روز متوالی خدمات امدادی و رفاهی خود را در ایام نیمه شعبان به زائران مسجد مقدس جمکران ارائه کردند.

علیرضا ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در تشریح فعالیتهای انجام شده در این ایام گفت: امسال جمعیت هلال احمر با مشارکت سازمان امداد ونجات و همکاری استانهای اصفهان ،کرمانشاه،قزوین و تهران خدمات خود را در سه بخش انجام داد.

در بخش امداد ونجات با استقرار 38 پست امدادی ثابت وسیار و دو فروند بالگرد امدادی توانستند به 3023 نفرخدمات امدادی ارائه کرده که از این تعداد69 نفر به مراکز درمانی اعزام و 2954 نفر بصورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: در این طرح 170 نفر پزشک ،پرستار و نجاتگر بکارگیری شدند.

ظهیری در بخش دیگری از سخنان خود از استقرار 300 نفر از جوانان این جمعیت جهت راهنمایی زائرین و خودروها در مبادی ورودی و پارکینگهای مسجد مقدس جمکران خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در پایان اذعان داشت: در بخش دیگری از فعالیت این جمعیت توانستیم با بر پایی ایستگاه صلواتی امام هادی (ع) 50000 نفر از زائران عزیز را با کیک و آبمیوه پذیرایی نماییم که این ایستگاه با حضور 50 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اداره شد.


انتهای پیام/122


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaoin6.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما