يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 14554
همزمان با روز تبليغ:

ديدار استاندار با مديران سازمان تبليغات

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از دست اندركاران امور تبليغي استان تجليل كرد همزمان با روز تبليغ و اطلاع رساني ديني، پيريايي استاندار قم از دست اندركاران امور تبليغي و فرهنگي استان تجليل كرد
ديدار استاندار با مديران سازمان تبليغات
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم كه در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد طي سخناني با تبريك سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي و روز تبليغ و اطلاع رساني ديني، اظهار داشت: مجموعه عملكرد و اقدامات سازمان تبليغات اسلامي ، بيانگر اين است كه اين نهاد امروز به مقطعي از پختگي و تكامل رسيده است.

وي با بيان اين كه فعاليت هاي سازمان تبليغات اسلامي، حوزه كاري وسيع و گسترده اي را شامل مي شود، به نقش ويژه و حاكميتي آن اشاره و تصريح كرد: آحاد مسولان و كاركنان اين مجموعه عظيم ديني در سراسر كشور بايد از آگاهي و شناخت كافي  نسبت به نقش و كاركردهاي مهم اين سازمان برخوردار باشند.

استاندار قم با اشاره به اين كه مجموعه تبليغات اسلامي استان، اقدامات بسيار خوبي را در زمينه برگزاري دوره هاي آموزشي معرفت افزايي و تقويت بنيان هاي اعتقادي و اخلاقي جوانان داشته است، بر ضرورت استمرار و غنا بخشي اين گونه برنامه ها تاكيد كرد.

پيريايي همچنين لزوم افزايش تعاملات و همكاري هاي مشترك اين سازمان با ديگر دستگاه هاي استان از جمله آموزش و پرورش در اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و آموزشي را يادآور شد و افزود: اميدواريم در آينده توافق نامه هاي زيادي از اين دست بين اين مجموعه با ساير دستگاه ها شاهد باشيم.

وي ساماندهي هئيات مذهبي، برگزاري كلاس هاي قراني و اعزام مبلغ را از مهم ترين زمينه هاي كاري سازمان تبليغات اسلامي عنوان و خاطرنشان كرد: نهاد تبليغات اسلامي از بدو تاسيس تاكنون، اقدامات و فعاليت هاي  قابل تقديري در اين حوزه ها داشته است.

استاندار قم با تاكيد بر ضرورت شناسايي شيوه هاي موثر تبليغ دين و تلاش در جهت استفاده از اين روش هاي كارآمد، تلفيق شيوه هاي سنتي و نوين تبليغ را يكي از توفيقات سازمان تبليغات اسلامي عنوان و تصريح كرد: تبليغ چهره به چهره از جمله روش هاي موثري است كه سازمان تبليغات توانسته است در كنار روش هاي روز آمد در امر آموزش هاي ديني و مذهبي استفاده نمايد.

پيريايي همچنين با اشاره به نقش ويژه قم در توليد محتوا و  جهت دهي به مباحث كلان فرهنگي كشور، لزوم گسترش بيشتر همكاري هاي سازمان تبليغات با نهادهاي فرهنگي و حوزوي قم در اين زمينه را خواستار شد.

حجت الاسلام عباس اسكندري مديركل تبليغات اسلامي استان قم در ابتداي اين جلسه ضمن تقدير از اهتمام جدي استاندار قم به مسائل فرهنگي استان، گزارشي از عملكرد اين سازمان ارائه كرد.

 همچنين در پايان اين مراسم، استاندار قم با اهداي لوح سپاسي از حجت الاسلام اسكندري، مديركل تبليغات اسلامي استان قم و تعدادي از مسولان و كارشناسان اين مجموعه فرهنگي و تبليغي قدرداني كرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci5waz.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما