پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 14704
با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی:

همایش طرح هجرت تابستان ویژه مبلغان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش طرح هجرت تابستان ویژه مبلغان با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی روز پنج شنبه در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
همایش طرح هجرت تابستان ویژه مبلغان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به اهمیت و ضرورت ارزش تبلیغ در جامعه گفت: یکی از بزرگترین شئون پیامبر گرامی اسلام شان تبلیغی ایشان است و دو آیه آخر سوره توبه بیانگر و توصیف جایگاه مهم تبلیغ نیز می باشد.
 
حجت الاسلام سعید روستا آزاد با بیان اینکه تحمل دیدن مشکلات و آسیب های اجتماعی بر مردم برای پیامبر گرامی اسلام سخت و گران بود، افزود: شناخت آسیب های اجتماعی، ذهنی و روحی مخاطبان و مردم لازمه و ضرورت اول انجام برنامه های تبلیغی است که مبلغ نباید از آن غافل باشد.
 
وی با تاکید براینکه فراموشی اخلاق مشکل اصلی و مهم امروز در جامعه است، تصریح کرد: مجالس عزاداری در محرم و شب قدر نسبت به سال های قبل افزایش چشم گیری داشته است و این درحالی است در زمینه اخلاق پیشرفتی مشاهده نشده است.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ادامه داد: آمار افزایش طلاق در جامعه و اختلافات و پرونده های قضایی بیانگر این مهم است که برخی از این امارها برابری با آمار یک کشو بزرگ را دارد.
 
حجت الاسلام روستا آزاد، تاکید کرد: مبلغان باید جایگاه خود را برای حل و مسائل مشکلات و آسیب های جامعه دریابند تا با ارائه راهکارهای مناسب به مردم شاهد تبلیغی موثر در بخش اجتماعی و دینی باشیم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfjedy.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما