يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 14580
معاون خدمات شهری شهرداری قم:

70 ایستگاه صلواتی ویژه پذیرایی از زائران نیمه شعبان در قم مجوز دریافت کرده اند

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان این که برپایی هر گونه ایستگاه صلواتی باید با کسب مجوز از این معاونت صورت گیرد، گفت: تا کنون 70 ایستگاه صلواتی ویژه پذیرایی از زائران نیمه شعبان در قم مجوز دریافت کرده اند.
70 ایستگاه صلواتی ویژه پذیرایی از زائران نیمه شعبان در قم مجوز دریافت کرده اند
به گزارش قم نیوز، سید علی جلالی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی ویژه پذیرایی از زائران در ایام نیمه شعبان گفت: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برپایی هر گونه ایستگاه صلواتی باید با کسب مجوز از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری قم صورت گیرد.
 
وی با بیان این که تا کنون 70 ایستگاه صلواتی ویژه این ایام مجوز فعالیت دریافت کرده اند، یادآور شد: متاسفانه تعدادی از افراد طبق عادت اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی بدون مجوز و توجه به نکات لازم می کنند که تبعات خاص خود را دارد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر این که هیئت ها و افرادی که قصد برپایی ایستگاه های صلواتی را دارند می توانند به معاونت خدمات شهری مناطق هشت گانه شهرداری قم مراجعه کنند، یادآور شد: به مراجعه کنندگان مجوز جانمایی دقیق و هماهنگی برای رفع موانع ترافیکی ارائه می شود.
 
بیشتر ایستگاه های صلواتی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود
 
وی با بیان این که بیشتر سعی شده است تا مجوز برپایی ایستگاه های صلواتی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و پارکسوارها داده شود، افزود: افرادی که اقدام به برپایی این ایستگاه‌ها می‌کنند باید حتما مجهز به کپسول های آتش نشانی باشند تا در مواقع بروز حریق از خسارت های بیشتر جلوگیری شود.
 
جلالی افزود: همچنین با توجه به این که معمولا بعد از اتمام کار این ایستگاه ها تا شعاع یک کیلومتری در اطراف آنها انباشته از ظروف و لیوان های یک بار مصرف می شود که پاکسازی آنها مستلزم صرف هزینه، وقت و نیروی زیادی است، لازم است تا در کنار ایستگاه های صلواتی کارتون پلاست، سطل‌های زباله و یا کیسه‌های پلاستیکی قرار داده شود و افراد می‌توانند برای تهیه این اقلام به شهرداری نیز مراجعه کنند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchvmnz.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما