چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 14653
ویژه بیماران دیابتی:

پياده روي انسولين بيماران مبتلا به ديابت محسوب مي شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش فرماندهي انتظامي استان قم گفت: پياده روي ورزشي موثر براي رژيم درماني و انسولين بيماران مبتلا به ديابت به شمار مي رود.
پياده روي انسولين بيماران مبتلا به ديابت محسوب مي شود
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، معاون آموزش فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري با اشاره به فوايد پياده روي و ورزش صبحگاهي ، اظهارداشت: هدف عمده بسياري از افرادي که به پياده روي مي روند کاهش وزن است اما بدليل اينکه اين فعاليت از ضربه و فشار بسيار کمي با زمين برخوردار است ، براي افراد چاق خطر و صدمات اندکي را به دنبال دارد. 

وي ادامه داد: پياده روي پيوسته و ثابت تقريبا" 300 الي 400 کالري را در هر ساعت بسته به قامت فرد ، شدت تمرين و سطح آمادگي جسماني مي سوزاند ،در واقع هر فرد مي تواند 9 کيلو وزن خود را با 45 دقيقه پياده روي هر روزه در مدت يکسال و رژيم غذايي مناسب ، کاهش دهد. 

سرهنگ " ماهيدشتي" با بيان اينکه بدن انسان يک تا چهار ساعت بعد از تمرينات ورزشي هنوز به سوختن کالري ادامه مي دهد افزود: پياده روي مي تواند به ابقاي توده عضلاني بدون چربي کمک کرده و اشتها را کاهش دهد اما پياده روي به تنهايي نمي تواند باعث کاهش چربي بدن شود بنابراين لازم است که پياده روي با رژيم غذايي کم چرب و کم کالري همراه باشد. 

معاون آموزش فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه پياده روي را انسولين بيماران مبتلا به ديابت عنوان کرد و اظهارداشت: پياده روي نقش عمده اي در بازتواني قلب را تشکيل مي دهد که در اين رابطه بيماران با برنامه هاي پياده روي اعتماد به نفس بيشتري پيدا کرده و به بهبودي نزديک تر مي شوند. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcipqaz.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما