چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 14660
به مناسبت روز ملی صنعت و معدن:

همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش استانی گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، روز چهارشنبه در سالن اجتماعات سازمان ملی جوانان استان قم برگزار شد.
همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، غلامحسین الهیاری در این مراسم با بیان اینکه دو هزار و 300 واحد صنعتی در قم فعال هستند، تاکید کرد: تمامی تشکل های صنعتی شکل گرفته، هیات موسس آنها تشکیل شده و خانه صنعت و معدن باید در خدمت صنعتگران و دولتمردان باشد.
 
وی ادامه داد: خانه صنعت و معدن استان قم، با تشکل های صنایع فلزی، پلاستیک، سنگ و شیمایی در استان شکل گرفت و قم پس از استان شدن به لحاظ صنعتی توسعه و پیشرفت قابل ملاحظه و توجهی داشته است.
 
رییس خانه صنعت و معدن استان قم، وجود واحدهای صنعتی مختلف، شهرک های صنعتی خوب استان، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و بندر خشک را از ظرفیت های مهم صنعتی این استان ذکر کرد.
 
الهیاری با اشاره به وجود تمام شرایط و منابع طبیعی زیرزمینی در کشور، گفت: امیدورام با کمک نهادها و بانک ها، مشکلات مسیر تولید بیش از پیش مرتفع شده و ایران سرآمد کشورهای منطقه و جهان باشد.
 
همچنین در پایان این مراسم از 8 نفر از فعالان و تلاشگران برتر و 2 نفر از پیشکسوتان این عرصه صنعت و معدن استان با اهدای لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgz39q.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما