پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 14684
در رده سنی نونهالان:

سوارکار قمی موفق به کسب مدال برنز کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: سوارکار قمی با قرار گرفتن در جایگاه سوم رقابت‌های جایزه بزرگ کشور موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها شد.
سوارکار قمی موفق به کسب مدال برنز کشور شد
 به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های جایزه بزرگ سوارکاری کشور با حضور سوارکاران ماهر از استان‌های مختلف در تمام رده‌های سنی به انجام رسید، به نمایندگی از هیئت سوارکاری استان قم نیز چند سوارکار به این رقابت‌ها اعزام شدند.
 
این در حالی است که با توجه به فعالیت چشمگیر باشگاه‌های سوارکاری در قم، در سال‌های اخیر این رشته ورزشی جهش بسیار خوبی در مسیر رشد و پیشرفت داشته و هم اکنون ورزشکارانی در هر دو بخش پسران و دختران و همچنین آقایان و بانوان به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنند.
 
تقریبا می‌توان گفت که در نقاط مختلف شهر قم یک باشگاه سوارکاری فعالیت می‌کند و با برنامه‌های متنوع آموزشی و امکانات مطلوب، علاقمندان زیادی به این رشته ورزشی جذب شده و با سپری کردن دوره‌های آموزشی توان و استعداد خود را اکنون در مسابقات مختلف نشان می‌دهند.
 
برگزاری رقابت‌های استانی رشته سوارکاری نیز هم بر جذابیت این رشته ورزشی و هم بر انگیزه جوانان و نوجوانان قمی در هر دو بخش دختران و پسران برای گرایش به این رشته افزوده و موجب شده است تا قم آرام آرام در ورزش سوارکاری به جایگاه‌های خوبی در ورزش کشور دست یابد.
 
یکی از ارزنده‌ترین موفقیت‌های سوارکاری قم در رقابت‌هایی رقم خورد که با نام جام سرهنگ نشاطی و با شرکت برترین‌های کشور به انجام رسید و طی آن نماینده سوارکاری قم در رده سنی نونهالان توانست عنوان سوم کشور را به خود اختصاص بدهد.
 
با برنامه‌ریزی فدراسیون سوارکاری کشورمان، چهاردهمین رویداد پرش با اسب و درساژ جام استاد سرهنگ اسماعیل نشاطی توسط هیئت سوارکاری استان تهران و با حضور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به انجام رسید.
 
این رقابت‌ها با حضور احمد رسولی نژاد در مجموعه سوارکاری آزمون، انجام شد و طی آن شرکت کنندگان در مدت سه روز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تلاش برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
از بین سوارکارانی که به نمایندگی از هیئت سوارکاری استان قم به این رقابت‌ها اعزام شده بودند، در رده سنی نونهالان دو بخشی، یزدان احمدزاده با اسب دلاور در جایگاه سوم قرار گرفت در حالی که در این رده سنی دو نماینده اصفهان در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc0eqs.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما