يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 14766
در برنامه ارمغان بررسی می شود:

فصل امتحانات نهايي عبادت در راديو معارف

قم نيوز : قم نیوز: برنامه زنده صبحگاهي «ارمغان» راديو معارف به موضوع استفاده از ايام فراغت براي آمادگي شروع ايام ماه رمضان مي‌پردازد.
فصل امتحانات نهايي عبادت در راديو معارف
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي راديو معارف، با فرارسيدن ايام پاياني ماه شعبان و تدارك جامعه اسلامي براي ورود به ماه پربركت ميهماني خدا، برنامه زنده صبحگاهي «ارمغان» به موضوع آمادگي براي امتحان نهايي فصل عبادت با استفاده از فرصت فراغت مي‌پردازد.

برنامه زنده صبحگاهي «ارمغان» هر روز صبح به طور زنده تقديم عموم شنوندگان راديو معارف مي‌شود تا با يادآوري اعمال و فضايل عبادي روز از جمله دعاي روز، زيارت روز، انس با قرآن و ... نشاط معنوي را در جامعه به ارمغان بياورد و نيز مي‌كوشد تا با بيان آداب اجتماعي و فضائل رفتارهاي اجتماعي از منظر دين رفتارسازي اجتماعي را رقم بزند.

در هفته پيش روي اين برنامه حجت الاسلام مهدي رستمي به عنوان كارشناس در اين برنامه به چگونگي بهره بردن از فرصت ايام فراغت تحصيلي اعضاي خانواده‌ها براي ايجاد آمادگي جهت شروع ماه مبارك رمضان و فصل امتحانات نهايي عبادت و بندگي مي‌پردازد.

برنامه «ارمغان» كاري است از گروه قرآن و حديث به سردبير تهيه كنندگي امير عباس خاقاني و گويندگي محمد جواد محمدي كه هر روز از ساعت 7:15 به صورت زنده از شبكه راديويي معارف تقديم شنوندگان فرهيخته و معارف‌جوي راديو معارف مي شود.

علاقمندان براي دريافت آخرين قسمت‌هاي پخش شده اين برنامه مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «ارمغان» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcd950f.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما