يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 14777
طی سه ماهه اول امسال:

سه هزار و 687 دستگاه خودرو از طریق گمرکات قم وارد کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل گمرکات استان قم از ورود سه هزار و 687 دستگاه خودرو از طریق گمرکات قم به کشور طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
سه هزار و 687 دستگاه خودرو از طریق گمرکات قم وارد کشور شد
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری با اشاره به درآمد 75 میلیارد و 600 میلیون تومانی گمرکات استان قم طی سه ماهه اول امسال، یادآور شد: همچنین طی این مدت سه هزار و 687 دستگاه انواع خودرو از طریق گمرکات این استان وارد کشور شده است.
 
کاهش 62 درصدی ترانزیت کالا از سایر گمرکات به گمرکات قم
 
وی در ادامه از ترانزیت مقدار 9 هزار و 797 تن انواع کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم خبر داد و افزود: ارزش این مقدار کالای ترانزیت شده برابر 64 میلیون و 321 هزار دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 42 درصد و از نظر ارزش 62 درصد کاهش داشته است.
 
مدیر کل گمرکات استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد ورود و ترخیص امانات پستی از طریق گمرکات استان طی این مدت، یادآور شد: طی سه ماهه اول امسال تعداد 253 بسته به وزن 598 كيلوگرم از كشورهايي مثل آمريكا، استراليا، امارات، آلمان، عراق و ... به عنوان هديه و سوغات به بخش امانات خارجي وارد و ترخيص شده است.
 
تشکیل 64 فقره پرونده قاچاق در گمرکات قم
 
وی همچنین از تشکیل تعداد 64 فقره پرونده قاچاق در گمرک استان قم خبر داد و افزود: ارزش این پرونده ها برابر 29 هزار و 944 میلیون ریال بوده است.
 
ذاکری در این خصوص تصریح کرد: در این میان، تعداد 31 فقره پرونده مربوط به پرونده‌هاي بالاي ده ميليون ريال و تعداد 33 فقره پرونده مربوط به پرونده‌هاي زير ده ميليون ريال بوده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfeedy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما