دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : 14791
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

تمامي تاكسي‌هاي گردشي شهر به خطي تبديل مي‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برنامه كلي ما در خصوص تاكسي‌هاي گردشي تبديل آنها به تاكسي‌هاي خطي و يا VIP است كه اين در چشم انداز ما قرار خواهد داشت.
تمامي تاكسي‌هاي گردشي شهر به خطي تبديل مي‌شوند
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عليرضا اقباليان با اشاره به فعاليت تاكسي‌ها  در شهر قم گفت: طبق فرايند و استانداري كه داريم 20 درصد از ناوگان به دلايل مختلف مي توانند غير فعال باشند و مابقي از طريق سيستم بازرسي كنترل مي شوند و بايد به صورت گسترده در سطح شهر مشغول فعاليت باشند.

وي بيان داشت: در حال حاضر دو نوع تاكسي در قم فعاليت مي‌كنند، نخست تاكسي‌هاي خطي كه ابتدا و انتهاي مسير آنها مشخص است و دوم تاكسي هاي گردشي كه در سطح شهر فعاليت مي‌كنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری  قم در خصوص تاكسي هاي خطي گفت: تاكسي‌هاي خطي كاملا فعاليتشان مشخص بوده و آنهايي كه فعال باشند، كارت برايشان صادر شده و ابتدا و انتهاي مسير هم مشخص است و هيچ مشكلي براي كنترل آنها نداريم.

اقباليان ادامه داد: حتي در اين مسير به سمت هوشمندسازي حركت خواهيم كرد كه تمامي پرداخت‌ها هم الكترونيك بوده و نظارت‌ها با دقت انجام شود.

وي تاكيد كرد: هم اكنون در شهر قم 2 هزار و 400 دستگاه خطي فعال هستند و هزار دستگاه تاكسي بي‌سيم هم خدمات رساني مي‌كنند كه تمامي نظارت‌ها بر روي آنها انجام مي‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به فعاليت تاكسي‌هاي گردشي گفت: در زمينه فعاليت اين تاكسي‌ها هم نظارت ها انجام مي‌شود و ناظران ما كه در خيابان‌ها مستقر هستند بر نوع خدمات رساني تاكسي‌ها نظارت خواهند داشت.

اقباليان تصريح كرد: همچنين يكي از نوع نظارت‌ها از طريق پرينت سوختي است كه گرفته مي‌شود كه تاكسي‌هاي گردشي از اين طريق مورد نظارت قرار مي‌گيرند.

وي افزود: برنامه كلي ما در خصوص تاكسي‌هاي گردشي تبديل آنها به تاكسي‌هاي خطي و يا VIP است كه اين در چشم انداز ما قرار خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از ابتداي سال 400 دستگاه تاكسي گردشي، خطي شده‌اند و 250 دستگاه هم تا يك ماه آينده خطي مي‌شوند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb8zb8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما