دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 14798
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب در قم تولید می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تولید مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب و عفاف در قم خبر داد.
مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب در قم تولید می‌شود
به گزارش قم نیوز، روح الله رمضانی از تولید مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب و عفاف در قم خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر تولید مستند سریر عفاف با موضوع حجاب و عفاف، از پورتال فرهنگی جوان 313 نیز رونمایی شد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پورتال فرهنگی جوان 313 که با هدف نشر محتوای فرهنگی در بین جوانان و مخاطبین ویژه اداره کل به ویژه ورزشکاران، مدیران اماکن ورزشی و باشگاه‌ها و مربیان طراحی شده در فاز اول رونمایی شد.
 
رمضانی بیان داشت: این پورتال فرهنگی که با آدرس الکترونیکی www.javan313.ir در دسترس همه جوانان و مخاطبین قرار دارد قابلیت به اشتراک گذاری محتواهای فرهنگی تولید شده توسط تشکل‌های جوان و تجمیع برنامه‌های فرهنگی کاربردی در قالب‌های مختلف را دارد.
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: این پورتال دارای امکان بهره‌برداری در موبایل، رایانه و نیز فایل‌ها و طرح‌های گرافیکی متن باز را دارد و با فرمت قابل تغییر از قابلیت استفاده در برنامه‌های فرهنگی اماکن ورزشی کل کشور نیز برخوردار است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: یکی از معضلات اصلی برنامه‌های فرهنگی به ویژه در حوزه ورزشی فقر محتوا و نبود شیوه‌ها و راهکارهای مناسب فرهنگی است که این معاونت با ایجاد این پورتال فرهنگی در نظر دارد این کاستی و کمبود را برطرف کند.
 
رمضانی در ادامه همچنین یاد آور شد: تلاش شده است از طریق این پورتال با ایجاد ارتباط با معاونین فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان کشور و نیز موسسات و مراکز فرهنگی در مسیر تجمیع محتوا و راهکارهای فرهنگی حرکت کنیم.
 
وی یاد آور شد: همچنین از این طریق سعی کرده‌ایم در زمینه ایجاد محتوای مناسب سلیقه جوانان و ورزشکاران و نیز مدیران باشگاه‌های ورزشی گام مثبت و موثری را برداریم و بر غنای برنامه‌های فرهنگی در ورزش بیفزاییم.
 
رمضانی عنوان داشت: رسالت فرهنگی استان قم به عنوان پایگاه اصلی تولید محتوای فرهنگی، رسالت سنگینی است و توقع کشور از استان قم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی سرپرستی این امور و مدیریت راهبردی برنامه‌های فرهنگی ورزش است.
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با توسل به آستان مقدس بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و یاری تشکل‌های فرهنگی جوانان در نظر داریم برنامه‌های فرهنگی مناسب جامعه ورزشی تولید کنیم.
 
رمضانی در پایان با اشاره به مراحل تولید مستند سریر عفاف، اظهار داشت: این مستند که با موضوع عفاف و حجاب و به همت تشکل جوان خانه پرواز هنر در حال تولید است، در قسمت اول به تاریخچه حجاب و نیز جایگاه حجاب در ادیان مختلف پرداخته است و در مصاحبه با مدیران ارشد کشوری و افراد تاثیر گذار در این حوزه اقدامات ویژه‌ای را در حوزه عفاف و حجاب انجام داده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcivyaz.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما