پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 1483
روز بهانی خبر داد:

راهیابی پنج اثر از قم به مرحله کشوری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: از تعداد 67 اثر رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان سکانس بیداری در قم تعداد پنج اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.
راهیابی پنج اثر از قم به مرحله کشوری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج
به گزارش قم نیوز، سرهنگ علی روز بهانی با اعلام این خبر افزود: آثار رسده به دبیرخانه این جشنواره به ترتیب ۱۳، ۲۹ و ۲۵ اثر در بخش‌های نماهنگ، داستانی و مستند بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی آن در آذر ماه سال جاری و مرحله کشوری آن از ۲۹ آبان ماه تا سوم آذرماه در گیلان برگزار می‌شود.

ناظر کیفی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج قم دلیل برگزاری اختتامیه استانی پس از مرحله کشوری را در واگذاری بحث بازسازی واقعه غدیر به این سازمان عنوان کرد.

اهداف جشنواره

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم بیان داشت: این جشنواره با توجه به شعار سال و مضامین انقلابی و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

موضوعات جشنواره

روزبهانی بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی و مضامین آئینی، اجتماعی را از جمله موضوعات این جشنواره ذکر کرد.

وی بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و کنگره بزرگ پیام رسان کربلا حضرت زینب (س) و جنگ نرم را از دیگر موضوعات دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج عنوان کرد.

ناظر کیفی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج اضافه کرد: در بخش انمیشن نیز به دلیل عدم رعایت حداکثر زمان آثار رسیده و برخوردار نبودن از قابلیت کمی و کیفی هیچ یک از آثار به مرحله داوری راه پیدا نکردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.6nzt23nkxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما