شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 664
روز بهانی:

برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان "سکانس بیداری" در قم برگزار می‌شود.
برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ علی روز بهانی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در شهریور ماه فراخوان مقاله شد که که تا آخر مهر ماه مهلت آن ادامه دارد.

برگزاری جشنواره در دو مرحله

وی ادامه داد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی آن در آبان ماه سال جاری و مرحله کشوری آن در آذر ماه برگزار می‌شود.

اهداف جشنواره

ناظر کیفی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج بیان داشت: این جشنواره با توجه به شعار سال و مضامین انقلابی و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

موضوعات جشنواره

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی و مضامین آئینی، اجتماعی را از جمله موضوعات این جشنواره ذکر کرد.
روز بهانی بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و کنگره بزرگ پیام رسان کربلا حضرت زینب (س) و جنگ نرم را از دیگر موضوعات دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج عنوان کرد.

قالب آثار

وی به قالب اثار اشاره کرد و بیان داشت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب انمیشن، فیلم داستانی، مستند و نماهنگ ارسال کنند.

ناظر کیفی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج اضافه کرد: حداکثر زمان فیلم‌ها در بخش داستانی و انمیشن ۲۰ دقیقه و در نماهنگ ۷ دقیقه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منتخبین بخش استانی برای رقابت در مرحله کشوری برگزیده و معرفی می‌شوند.

نحوه ارسال آثار

یادآور می‌شود: علاقمندان می‌توانند حداکثر با ۳ اثر در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را به نشانی میدان امام خمینی (ره) - مجتمع ولایت - دبیرخانه دومین جشنواره استانی فیلم بسیج ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۱۰۳۴۹۸ - ۶۶۲۵۲۱۰ - ۶۱۰۳۴۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfxemzuqem.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما