سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 14838
مدیر عامل باشگاه صبای قم:

صبا بازیکنان کارآمدی جذب کرده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: تیم ما با نظر کادر فنی بازیکنان خوبی برای حضور موفق در سیزدهمین دوره لیگ برتر جذب کرده است.
صبا بازیکنان کارآمدی جذب کرده است
 به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری فرد به دلیل حضور در جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال کمی دیرتر از سایر صبایی‌ها به ورزشگاه یادگار امام قم رسید و به تماشای دیدار صبای قم و تراکتور سازی تبریز نشست.
 
کشوری فرد که این روزها با تلاش فراوان سعی در ایجاد شرایط مطلوب برای کادر فنی صبا و بازیکنان این تیم به منظور آماده سازی تیمی پرقدرت برای بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارد، عملکرد صبا برابر تراکتور سازی را مثبت ارزیابی کرد.
 
مدیرعامل باشگاه صبای قم در حاشیه این دیدار بیان داشت: نباید در اینگونه بازی‌ها به نتایج توجه کرد، مهم این است که بازیکنان ما در این دیدار نشان دادند که آماده‌اند و در زمانی که تا آغاز بازی‌های لیگ جدید در اختیار دارند قطعا آماده‌تر از این هم خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: صبای قم از روز بیستم خرداد ماه بعد از اینکه کادر فنی خود را شناخت تمریناتش را آغاز کرده است، تیم صبا یک اردوی تدارکاتی هفت روزه در سرعین اردبیل برگزار کرده است و بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز انجام داده است.
 
کشوری فرد عنوان داشت: ما در دیدار تدارکاتی هفته گذشته موفق به شکست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شدیم و در این دیدار تیم تراکتور سازی تبریز به برتری رسید، بنابراین نتیجه بازی‌های تدارکاتی چندان اهمیت ندارد و مهم این است که تیم به اهداف تاکتیکی خود دست یابد، به نظر من مقابل تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز خوب بودیم.
 
وی در ادامه به موضوعی که این روزها در خصوص تیم صبا نقل قول‌های فراوانی درباره آن می‌شود، یعنی بحث حضور کامل تیم صبا در قم اشاره کرد و ابراز داشت: ما خودمان ابراز علاقه و تمایل کردیم که به غیر از بازی‌ها، تمرینات تیم نیز در قم باشد اما واقعا باید حرفه‌ای فکر کنیم و تمام امکاناتی که یک تیم حرفه‌ای مانند صبا می‌خواهد را اینجا فراهم کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: ما در حال حاضر زمین چمن مطلوب برای اختصاص دادن به تمرینات تیم نداریم، در ورزشگاه یادگار امام هم که نمی‌توانیم تمرین کنیم زیرا اینجا محل انجام بازی‌های رسمی تیم است.
 
کشوری فرد یادآور شد: البته ما تلاش خود را انجام داده‌ایم تا این مهم محقق شود یعنی تمرینات در قم برگزار شود، مجموعه ورزشی هلال احمر را در نظر گرفته‌ایم اما زمین چمن این ورزشگاه در حال حاضر نیاز به ترمیم دارد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjj0f.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما