دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 14991
در دیداری تدارکاتی:

صبای قم مقابل فولاد خوزستان مغلوب شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر فولاد خوزستان تن به شکست داد.
صبای قم مقابل فولاد خوزستان مغلوب شد
 به گزارش قم نیوز، در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، صبای قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی جدید خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا مهیای حضور در لیگ برتر و جام حذفی شود.
 
صبای قم که این روزها زیر نظر محمد مایلی‌کهن و سایر همکارانش در کادر فنی، سخت و کاملا جدی برای دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌شوند، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود در تهران به مصاف فولاد خوزستان رفت و در نهایت با شکست یک بر صفر میدان را ترک کرد.
 
در این دیدار شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با وجود انگیزه بسیار بالایی که از قرار گرفتن در مقابل تیم فولاد خوزستان و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، با واگذار کردن نتیجه میدان را ترک کردند.
 
این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و فولاد خوزستان رقم خورد که تنها گل مسابقه به سود فولاد خوزستان به ثمر رسید و شاگردان حسین فرکی در تیم فوتبال فولاد خوزستان توسط عبدالله کرمی تیم صبای قم را کاملا غافلگیر کردند و تنها گل این تیم توسط کرمی به ثمر رسید.
 
البته شکست غیر منتظره تیم صبای قم در مقابل فولاد خوزستان در شرایطی رخ داد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار از تمام بازیکنان مختلفی از جمله قدیمی‌های و همچنین مهره‌های جدید خود در ترکیب تیم مقابل فولاد خوزستان سود برد تا محکی جدی بر وضعیت آمادگی آنها در آستانه لیگ سیزدهم داشته باشد.
 
کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار به دنبال شناخت میزان هماهنگی بازیکنان صبا در آستانه بازی‌های لیگ جدید و همچنین بررسی شرایط آمادگی جسمانی آنها بود که در نهایت محمد مایلی کهن با اینکه از نتیجه راضی نبود اما از عملکرد شاگردانش هم گلایه نکرد.
 
تیم فوتبال صبای قم با انجام دیدار تدارکاتی مقابل تیم فولاد خوزستان همچنان تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهد و منتظر عصر روز سه شنبه هجدهم تیر ماه است تا در مراسمی ویژه که با حضور افراد مطرح فوتبال کشور برگزار می‌شود و قرعه کشی لیگ برتر صورت می‌گیرد، نخستین حریف خود در لیگ جدید را بشناسد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdfn0f.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما