چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 14873
مدیرکل ارشاد قم:

نهاد خانواده ماموریت ایمن سازی جوان را انجام دهد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم گفت: نهاد خانواده ماموریت ایمن سازی جوان را انجام دهد، مهمترین کار را برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.
نهاد خانواده ماموریت ایمن سازی جوان را انجام دهد
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسماعیلی طبا در مراسم اختتامیه جشنواره خانواده وجوانان، خانواده را مهمترین رکن تربیتی جامعه دانست و اظهار کرد: اگر نهاد خانواده ماموریت ایمن سازی جوان را انجام دهد، مهمترین کار را برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.
 
وی یکی از راهکارهای موثر در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را استفاده از ظرفیت‌های هنری وفرهنگی دانست  و افزود: اگر از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی موجود استان قم استفاده کنیم، می‌توانیم تاثیر زیادی بر روی مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان بگذاریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری جشنواره جوانان و خانواده را در راستای مقابله با اعتیاد و تاثیر بر روی جوانان دانست و گفت: این جشنواره در راستای همین هدف برگزار شده و تلاش کرده است که در دو دوره برگزاری، تاثیر مناسبی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بر جوانان بگذارد.
 
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما افزود: از رسانه‌های استان  به خصوص صدا وسیما تقاضا می‌کنم از آثار منتخب این جشنواره برای مخاطبان خود در استان وکشور استفاده کرده تا آنها نیز از اثرات مثبت این آثار بهره مند شوند.
 
اسماعیلی طبا در پایان اظهار امیدواری کرد که استان قم بتواند هچون دیگر عرصه‌ها، در بحث مبارزه با مواد مخدر هم با تاکید برجایگاه خانواده پیشتاز باشد.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdcc14qs.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما