چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 14881
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم به مصاف تیم ملی فوتبال جوانان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از جدال این تیم با تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در چارچوب یک مسابقه تدارکاتی خبر داد.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در دیداری تدارکاتی که در محل تمرینات این تیم انجام می شود، مقابل تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به میدان می رود تا بیش از پیش آماده فصل جدید لیگ برتر شود.
 
وی ادامه داد: بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از روز دوم مرداد ماه یعنی از حدود سه هفته دیگر آغاز می شود و کادر فنی تیم صبای قم تلاش می کند از زمانی که در اختیار دارد برای تقویت تیم و افزایش آمادگی بازیکنان نهایت بهره را ببرد.
 
سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: لیگ سخت و حساسی را پیش رو داریم و به همین خاطر تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه این است که حمایت خوبی از تیم صبای قم داشته باشند و کادر فنی و بازیکنان با آرامش به موفقیت تیم فکر کنند.
 
وی از وضعیت فعلی تیم صبای قم در آستانه شروع سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ابراز رضایت کرد و بیان داشت: کادر فنی خوب و با تجربه ای داریم، محمد مایلی کهن یک مربی کاردان و حرفه ای است و خیالمان از بابت تشکیل تیمی مقتدر در لیگ جدید راحت است.
 
نجاتی تصریح کرد: انگیزه زیادی در بین بازیکنان ما وجود دارد تا با روحیه و وضعیت مطلوب وارد مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شوند، صبا همواره یک تیم بزرگ و با شخصیت بوده و قطعا این بزرگی خود را در لیگ جدید نیز نشان خواهد داد.
 
سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: امسال دهمین حضور تیم صبا در ادوار 13 گانه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است و این نشان می دهد که صبا یکی از با سابقه ترین تیم های حاضر در لیگ جام خلیج فارس به شمار می رود.
 
وی از انجام بازی های تدارکاتی مختلف تا آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال خبر داد و بیان داشت: تا کنون سه دیدار دوستانه در راه آماده سازی تیم انجام داده ایم و امروز با تیم ملی فوتبال جوانان بازی می کنیم، ضمن اینکه دو دیدار دیگر نیز هفته آینده پیش رو داریم.
 
گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای تدارکاتی قبل خود مقابل سامسونگ کرمان به برتری سه بر صفر و برابر فجر شهید سپاسی شیراز به پیروزی یک بر صفر دست یافته اما در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز با یک گل شکست خورده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb8wb8.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما