چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 14889
به دليل افتتاح پروژه بلوار پيامبر اعظم (ص) صورت مي‌گيرد:

اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: مسيرهاي عبور و مرور از محور بلوار پيامبر اعظم (ص) از تقاطع بلوار بسيج – انسجام از حالت عبور و مرور خارج و مسيرهاي ديگري به عنوان جايگزين اعلام شده است.
اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در قم
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صالحي با اشاره به افتتاح رسمي بلوار پيامبر اعظم (ص) با حضور رئيس جمهور در پنجشنبه شب( 13 تير ماه جاری) بيان داشت: بر اين اساس جلساتي با دبير شواري حمل و نقل و ترافيك و پليس راهور استان قم برگزار شده و برنامه‌اي جامع براي اعمال  محدوديت‌هاي ترافيكي در اين روز تدوين شد.

وي با تبيين اين محدوديت‌ها تصريح كرد: محدوديت‌هاي ترافيكي ويژه‌اي از صبح روز پنجشنبه 13 تيرماه سال جاري تا پايان مراسم افتتاح رسمي انجام خواهد شد كه ساعت‌هاي آن اعلام خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اعلام محدوديت ترافيكي ديگري براي اجراي برنامه رسمي افتتاح بلوار پيامبر اعظم(ص) ابراز داشت: اين محدوديت‌ها آغاز شده و تا پايان اين مراسم كه پنجشنبه شب برگزار مي‌شود ادامه خواهد يافت.

وي با اعلام اين محدوديت‌هاي ترافيكي تصريح كرد: از دوشنبه شب محور پيامبر اعظم از تقاطع بسيج – انسجام از حالت عبور و مرور خارج شده و در اين راستا اطلاع‌رساني‌هاي لازم صورت گرفته است.

صالحي با بيان مسيرهاي جايگزين ابراز داشت: كساني كه قصد تردد به سمت جمكران را دارند  می بایست از مسير خيابان جمهوري به سمت خيابان انسجام تردد نموده و سپس به سمت بلوار پيامبر اعظم (ص) حركت نمایند.

وي حركت از بلوار پيامبر اعظم (ص) به سمت خيابان انسجام،‌ بلوار جمهوري و پس از آن حركت به مسيرهاي مورد نظر در داخل شهر را مسير بازگشت از جمكران عنوان كرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خاطرنشان كرد: تمام محدوديت‌هاي اعلام شده تا پايان مراسم رسمي افتتاح پروژه بلوار پيامبر اعظم (ص) ادامه خواهد داشت و پس از آن تمام محدوديت‌ها برطرف شده و مسيرها به حالت گذشته باز خواهد گشت.

مهندس نادعلی یادآور شد: از ساعت16روز پنجشنبه 13تیرماه جاری، بلوار پیامبر اعظم(ص) حدفاصل سمیه تا بسیج  و همچنین از بسیج تا خیابان انسجام حرکت عبوری نخواهد داشت و این محدوده  بعنوان پارکینگ مکانی برای پارک خودروهای شخصی شهروندان و میهمانان حاضر در مراسم و محل برگزاری مراسم افتتاحیه خواهد بود.

وی افزود:از ساعت16 روز پنجشنبه خیابان بسیج نیز محدودیت ترافیکی خواهد داشت و انشاءالله بعد از اتمام مراسم بهره برداری بلوار پیامبر اعظم محدودیت تمامی مسیرهای مسدود شده  رفع خواهد شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjhoev.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما