شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 14965
سرمربی تیم بیس بال هیئت انجمن های ورزشی استان قم:

انگیزه بالا و مسابقات خوب تدارکاتی عامل قهرمانی قم در بیس بال کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بیس بال هیئت انجمن های ورزشی استان قم انگیزه بالا و انجام مسابقات خوب تدارکاتی را عامل قهرمانی قم در پیکارهای لیگ بیس بال کشور دانست.
بیس بال
بیس بال
به گزارش قم نیوز،  فرید فرهادی با اشاره به نايب قهرماني قم در نيم فصل ليگ بيس‌بال كشور، تصريح کرد: از تمام اعضای تیم اعزامی بیس بال هیئت انجمن های ورزش قم به خاطر تلاش و کوشش وصف ناپذیری که برای موفقیت تیم در نیم فصل لیگ بیس بال کشور داشتند تقدیر می کنم زیرا سخت ها و فشارهای تمرین را تحمل کردند و مزد تلاش خود را گرفتند.
 
وی ادامه داد: کسب سه پیروزی متوالی با نتایج بسیار خوب در مقابل تیم هایی که از امکانات خوب و بازیکنان مطرح بیس بال کشور برخوردار هستند کار بسیار سختی بود اما خوشحالم که جوانان شایسته ای در تیم هیئت قم داریم که می توانند کارهای سخت را خوب انجام بدهند.
 
سرمربی تیم بیس بال هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: بازی های خوب تدارکاتی و انگیزه بالای بازیکنان تیم بیس بال قم موجب شد تا این موفقیت به دست بیاید، ضمن اینکه قصد داریم که در مسابقات آتی نیز با قدرت به مصاف حریفان برویم.
 
وی در ادامه به کیفیت قضاوت داوران حاضر در مسابقات دور رفت لیگ بیس بال قهرمانی کشور نیز اشاره کرد و عنوان داشت: وضعیت داوری ها در ابتدای کار در سطح رضایت بخشی نبود ولی به مرور قضاوت داوران بهتر شد.
 
فرهادی همچنین با بیان اینکه برگزاری رقابت های لیگ موجب ارتقای سطح بیس بال در کشور می شود، خواستار تغییر نگاه مسوولان و رسانه ها به بیس بال شد و ابراز داشت: برگزاری مسابقات لیگ، انگیزه بازیکنان و مربیان را بالا می برد و زمینه ساز ارتقاء بیس بال در کشور می شود ولی باید تدابیری اندیشید تا باشگاهها در طول سال، مسابقات بیشتری انجام بدهند.
 
وی که تیمش با کسب سه پیروزی قهرمان نیم فصل لیگ بیس بال کشور در گروه شمال این فصل شده است، در ادامه یاد آور شد: میزبانی شهرستان مشهد از نظر امکانات و زمین مسابقه خیلی خوب بود و به همین دلیل، باشگاه های شرکت کننده از این نظر با مشکلی مواجه نبودند.
 
سرمربی تیم بیس بال قم در مسابقات لیگ کشور همچنین با اشاره به سطح کیفی دور رفت لیگ امسال، بیان داشت: غیبت تیم گیلان محسوس بود، ضمن اینکه سمنان همانند گذشته از قدرت لازم برخوردار نبود ولی سایر تیم ها شرایط خوبی داشتند و انگیزه بازیکنان نیز خوب بود که تصور می کنم در دور برگشت کیفیت مسابقات بالاتر از این هم باشد.
 
یاد آور می شود: در گروه شمال لیگ بیس بال قهرمانی باشگاه های کشور تیم های هیئت انجمن های ورزشی استان قم، خراسان رضوی، آذرخش تهران و فولاد شهر سمنان به میزبانی مشهد مقدس با یکدیگر رقابت کردند که تیم قم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود قهرمان شد، ضمن اینکه دیدارهای دور برگشت شهریور ماه در تهران به انجام می رسد.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdceno8z.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما