يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 15190
مرداد ماه امسال:

بیس‌بالیست‌های قمی به مسابقات بیس‌بال‌کاپ گرجستان اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: بیس‌بالیست‌های قمی به نمایندگی از هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در ترکیب تیم ملی بیس‌بال کشورمان برای اعزام به مسابقات بیس بال کاپ انتخاب شدند.
بیس‌بالیست‌های قمی به مسابقات بیس‌بال‌کاپ گرجستان اعزام می‌شوند
 به گزارش قم نیوز، با درخششی که بیس بالیست‌های قمی در دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور داشتند، کادر فنی تیم ملی بیس بال نتوانست به سادگی از کنار نام بیس بالیست‌های قمی عبور کند.
 
به همین منظور بعد از پشت سر گذاشتن دور رفت پیکارهای لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور، به منظور شرکت در مراحل مختلف تمرینی، کادر فنی تیم ملی بیس‌بال کشورمان اسامی نفرات مورد نظر برای حضور در مسابقات بیس‌بال قهرمانی غرب آسیا را اعلام کرد و در بین افراد دعوت شده به اردو نام سه بیس بالیست قمی نیز به چشم می‌خورد.
 
در واقع نفرات اعزامی به مسابقات بیس‌بال کاپ در کشور گرجستان در حالی مشخص شدند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این رقابت‌ها از پنجم مرداد ماه به مدت چهار روز به میزبانی کشور گرجستان برگزار شود.
 
گرجستانی‌ها در حالی از پنجم تا نهم مرداد ماه میزبان رقابت‌های بیس‌بال کاپ در این کشور هستند که تیم ملی بیس‌بال ایران که در ترکیب آن سه بیس‌بالیست قمی حضور دارند به عنوان یکی از تیم‌های پر امید شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها به دنبال کسب مقامی شایسته به میدان می‌رود.
 
نخستین مرحله اردوی تیم ملی بیس‌بال مردان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بیس بال کاپ گرجستان در حالی آغاز می‌شود و نفرات اعزامی به این مسابقات معرفی شدند و مجید محمدی، ابوالفضل امجد و ایمان خلیق به عنوان سه بیس‌بالیست قمی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.
 
بر اساس اعلام انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان تمرینات تیم ملی بیس بال برای اعزام به این رقابت‌ها با حضور 16 ورزشکار در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و نفرات ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات کمتر از دو هفته مانده به این رقابت‌ها، تمرینات خود را در این مجموعه ورزشی برگزار خواهند کرد.
 
این اردو زیر نظر مهرداد حاجیان به عنوان سرمربی تیم ملی بیس‌بال کشورمان، مهدی بهرام‌پور و سید علی امام‌زاده به عنوان مربیان تیم ملی پیگیری خواهد شد تا تیم ملی بعد از پایان نیم فصل لیگ بیس بال کشور راهی این رقابت‌ها شود.
 
مسابقات قهرمانی بیس بال کاپ در شهر تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد و در ترکیب تیم ملی علاوه بر سه بیس‌بالیست‌ قمی، نفراتی از استان‌های سمنان، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر و تهران حضور دارند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfxydy.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما