شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 1504
لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور؛

شهاب گاز سوز قم در مکان سوم جدول باقی ماند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم از موفقیت این تیم در حفظ جایگاه سوم جدول رده‌بندی در پایان دیدارهای هفته سوم لیگ آینده‌سازان باشگاه‌های کشور خبر داد.
شهاب گاز سوز قم در مکان سوم جدول باقی ماند
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم پایدار اظهار کرد: امسال در مسابقات لیگ برتر آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور ۹ تیم مدعی حضور دارند و تیم صنایع شهاب گاز سوز قم برای کسب مقام قهرمانی تلاش زیادی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم در جدول رده‌بندی دارای موقعیت بسیار خوبی است و در بین سه تیم بالای جدول قرار دارد تا در هفته‌های آتی با کسب نتایج قابل قبول برابر تیم‌های بالاتر از خود به مکان‌های اول و دوم صعود کند.

مربی تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم با اشاره به برگزاری رقابت‌های هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در قم، اضافه کرد: این رقابت‌ها بعد از یک روز جدال نزدیک و نفس‌گیر مدعیان جمعه شب در قم به پایان رسید.

وی با اشاره به عملکرد تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم در دیدارهای هفته سوم بیان کرد: این هفته دو مسابقه حساس با تیم‌های کاراته شهرداری زنجان و سبک شوکوکای یونیون داشتیم که یکی با پیروزی تیم صنایع شهاب گاز سوز قم و دیگری با برتری حریف به پایان رسید.

پایدار عنوان کرد: در مرحله نخست رقابت‌های هفته سوم به مصاف تیم کاراته آینده سازان شهرداری زنجان رفتیم که در این مسابقه کاتاروهای حریف در جدال با تیم صنایع شهاب گاز سوز قم به برتری هشت بر صفر دست یافتند اما در بخش کومیته این تیم صنایع شهاب گاز سوز قم بود که موفق شد حریف خود را با حساب ۱۲ بر شش شکست دهد.

وی با بیان اینکه دیدار با تیم آینده‌سازان شهرداری زنجان در مجموع با برتری ۱۴ بر ۱۲ حریف به پایان رسید، عنوان کرد: کاراته‌کاهای تیم صنایع شهاب گاز سوز قم در دومین مسابقه برابر تیم کاراته آینده‌سازان سبک شوکوکای یونیون به روی تاتامی رفتند که در این مسابقه با اقتدار از سد حریف خود گذشتند.

مربی تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم افزود: در این مسابقه در بخش کاتا این کاتاروهای تیم ما بودند که توانستند حریف خود را با حساب پنج بر سه شکست دهند، ضمن اینکه برتری در بخش کومیته نیز با امتیاز ۱۴ بر ۵ به سود تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه رقابت با تیم شوکوکای یونیون در مجموع با حساب ۱۹ بر هشت به سود تیم صنایع شهاب گاز سوز قم انجامید، عنوان کرد: در پایان رقابت‌های هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور، تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در صدر ایستاد و شهرداری زنجان در مکان دوم قرار گرفت، ضمن اینکه تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم در رده سوم باقی ماند.

پایدار بیان کرد: در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها از یوسف حسنی، سرمربی تیم کاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم به عنوان سرپرست نمونه قدردانی شد، ضمن اینکه پیکارهای هفته بعد به میزبانی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.gb8urhbsaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما